dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2010

Nu är det lördag igen...tra-la-la...

Av dansbandsfrun - 2 oktober 2010 14:02

Pappan has left the building för att åka å "pele itarr" som någon säger här.


* Vi har nu dansat till stereons sköna toner...


* Vi har slagit in en massa bilar i paket, som vi ska ha när vi leker "födelsedag" sen....


* Vi har kollat på IDOL-reprisen. (Shit va Arne Weises son är bra! Men liite "stursk")    Men han eller Alice (tror jag hon hette) ska vinna!




Jösses, va glad jag blir över att ni röstar på mig inne hos KAFFEHÖRNAN

det är så himla kul att läsa era kommentarer, och jag erkänner att det värmer i 190 i mitt hjärta!!

(oavsett om jag blir "höjdare" eller inte så ÄLSKAR jag er)



Jag lovade en av mina "läsare/bloggkollegor/fans/idoler/galna medmänniskor" DECDIA en "muta" om hon röstade på mig (ni kan också kräva det)

så här kommer en bild +(länkningen förstås) från IKEA igår.

  

Här ska BÖRJE (hennes hamster) få bo när ni kommer o hälsar på oss. (då när gubbarna ska spela gitarr o du o jag ska dricka vin du vet) hahaha


Nej, nu ska jag göra lite nytta. Återkommer straxt.


Kramar



 
 
Diana

Diana

2 oktober 2010 15:11

Haha, ingen kan tigga länkar som jag. ;) Jag kilade in och slängde in nån röst till, men du verkar rätt överlägsen.
Batmans kommentar till våra planer var "Med vad säger hennes gubbe om det? Eller han har inget att säga till om precis som jag?" Hahaha

http://www.decdia.blogg.se

 
diana

diana

2 oktober 2010 15:24

Sv: Knäckemackan fick jag igår av Batman när jag pratade med Ulrik... Haha, det blev vilt igår.

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

2 oktober 2010 15:25

Mig behöver du inte muta...jag har röstat på dig! :)
Kram och ha en bra dag!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Svorskan

Svorskan

2 oktober 2010 15:42

Hahaha! Påminner mig om en liten kille som ville bli "ispåkkypelare".
Sv: Vi myser mycket när vi ser varann, men vi ses inte så ofta och då blir det så. Bubbel och bubbelbad är en favorit. ;)

http://svorskan.se

 
Erika

Erika

2 oktober 2010 16:22

Ja, jävla ljus helvete :P
Har röstat på dig nu på kaffehörnan! ;)
Kram på dej!

http://erajkag.blogg.se

 
Lisa

Lisa

2 oktober 2010 18:09

Tanken är bra men tror Börje biter sig ur den häftiga bostaden du fixat till honom...ler
kram

http://unikajag.se

 
Ellis

Ellis

2 oktober 2010 19:27

BLÄÄÄÄÄ ja tål INTE Alice, henne vill jag ha ut!!!

O Andreas han väljer jävligt sköna låtar, men jag är föööör svag för Olle för o kunna gille de andre!

HAHAHA PELE ITARR är Mini serb? Hahaha.

http://ellisu.blogg.se

 
Ellis

Ellis

2 oktober 2010 19:28

ÄLSKAR BAKGRUNDEN! hahahaha

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards