dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

Lite mer pysselbilder från dagen.

Av dansbandsfrun - 12 september 2010 20:49

När grabbarna åt så gick jag ut o gick...

Plockade lite "smått&gott" från Moder Natur som jag "joxade ihop" när jag kom hem....

HERREGUUUD, vilken energi man får när man inte äter hela tiden ;)

  

  

ÄLSKAR hösten och alla färger   

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

12 september 2010 22:04

Vad fint du har pysslat. Det verkar fungera bra med bara soppor för din del, energin är på högvarv verkar det som :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

12 september 2010 23:41

ja, jag fattar fasen ingenting ;)
Men vrålhungrig är jag! kram

 
Ellis

Ellis

13 september 2010 02:39

Höstfärgerna är fina, älskar blommorna på jobbet! :D

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 10:18

Ja kommer förbi idag o snor alla dina gerberor ;) kram

 
Stattinskan

Stattinskan

13 september 2010 06:30

Nämen ... blev ju kanontrevligt :-) Ja, det tar mycket energi och tid när man ska småtugga hela tiden ... jag vet :-)
Gomorron

http://metrobloggen.se/stattin

dansbandsfrun

13 september 2010 10:17

Goood Morgon på dig med Stattinskan!! kram

 
Svorskan

Svorskan

13 september 2010 06:35

Vad fint!! Det där med energin känner jag igen, men det är samma sak med LCHF. Jag tror det är för att blod-sockret håller sig på en konstant nivå, man får inte de svängningarna och då blir man inte trött på samma sätt heller. Jag håller alla tummar och tår här! ;)

http://svorskan.se

dansbandsfrun

13 september 2010 10:16

Tackar! Ja det håller sig på en jäkligt skön nivå nu för ovanlighetens skull ;) (jag brukar pendla som en berg&dalbana)
kram

 
Diana

Diana

13 september 2010 08:29

Du är hur duktig som helst, både med diet och pyssel!

Sv: Jag tackar för erbjudandet... hehe. "Så hjärtat, nu ska vi iväg på en intensivkurs. Du packar gitarren så packar jag 5 flaskor vin". Hehehehe

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 10:13

Äsch *rodnar blygt* ;)
Låter bra, vi hörs när ni packat klart då ;) kram

 
camilla

camilla

13 september 2010 08:45

Vad fint du gjort!
Jag trodde att man fick energi av det man åt,inte tvärt om :)
Ha en toppen dag!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

13 september 2010 10:12

Ja, visst e det lustigt? ;)
Ha det bäst du med, kram

 
Kiza

Kiza

13 september 2010 16:51

Du har sådan känsla för färger, hur bär du dig åt, allt du tar i blir så fint. ;-)
Tror du har minskat i midjan minst 5 cm. Vild gissning.. kramelikram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

13 september 2010 17:32

Åh va glad jag blev nu, TACK som in i sjutton! ;)
Vilda gissningar kan ibland visa sig vara bra ;)
kramar

 
Britt

Britt

13 september 2010 20:27

Man kanske skulle sluta äta helt. Det går så mycket energi till att laga, äta och smälta maten så man orkar inget annat.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

dansbandsfrun

13 september 2010 20:36

ja ;) just nu ligger jag o smälter en påse vaniljshake.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards