dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2010

Hur kul som helst!

Av dansbandsfrun - 17 augusti 2010 15:30

Jag har verkligen inte tiiid att blogga for vi tar vara pa varenda sekund nu. Aker hem torsdag morgon kl 6, sa vi drar i morgon natt....SNYFT!!


Har varit den klart underbaraste semestern vi haft.


(fragan ar om den inte slar Hawaii) eller neej, kanske inte... men nara pa...


Jag ska ner till grabbarna pa stranden nu. Ar lite kissenodig HAHAHAHA


Gud va jag har mkt att blogga om nar jag kommer hem.

Och foton ;)


Hall ut, snart ses vi igen.



Hasta la vista!!

 
 
Ingen bild

Anja

17 augusti 2010 15:43

Då åker ni hem när vi åker iväg. Vi har beställt taxi hemifrån torsdag morgon kl. 4.30

Låter verkligen som att ni haft det TOPPEN :-)

Ser fram emot alla bilder sen!

kram kram

Anja

 
Em

Em

17 augusti 2010 17:23

Vad underbart att du har det underbart och sen skall det bli underbart när du kommer tillbaks. KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Ama de casa

Ama de casa

17 augusti 2010 17:53

Härligt att ni har det härligt!

Men nu får du snart komma hem och blogga faktiskt!
:-)

http://amacasa.wordpress.com

 
ramona

ramona

17 augusti 2010 18:49

hörru kisslisa... dags att komma hem och njuta av höstmyset nu

du ser väl ut som ett russin nu så mycket som du legat i badet :))
kramis

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Carina

Carina

17 augusti 2010 20:16

Jag hörde att vattenbeståndet i Medelhavet ökat drastiskt. Kan DU har något med det att göra?
Nää...skoja bara :)
Njut på nu och trevlig resa och välkommen hem!
Kramkram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Mia systeryster

Mia systeryster

17 augusti 2010 23:11

Fasen kissar du ännu, människa=O ;) Tänk på att mina svärföräldrar har hus därnere, så jag o min familj kommer att bada på samma ställe, och nu kommer jag alltid att tänka på att Dansbandsfrun har legat i havet och kissat i hela 2 veckor=) hahaha

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
annelie

annelie

19 augusti 2010 19:39

ja passa på att njut!!

http://www.metrobloggen.se/anneliegotland

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards