dansbandsfrun

Alla inlägg den 6 april 2010

Av dansbandsfrun - 6 april 2010 19:12

Nu kan jag inte va tyst längre.

 

 

 

Varför är en del så läsarkåta så att dom skriver en kommentar som dom sedan kopierar och lägger in hos MASSOR av bloggar (SOM DESSUTOM KÄNNER VARANN)   

 

 

Fattar man inte att folk läser bloggarna man har i sin blogroll?

 

Jag tycker det är skitpinsamt...

 

                        

                                          *

 

Och ÄNNU värre;

 

Häromkvällen satt jag och läste inne hos en jätteung tjej som hade skrivit ett sorgset inlägg om att hon på dagen för 7 år sedan hade förlorat sin mamma. Hon skrev hur otroligt jobbigt det var och att hon saknade henne till max.

 

Då ser jag att hon hade 1 kommentar så jag läste den:

 

"HEJ, NU KAN DU RÖSTA PÅ MIN BIKINI, DEN ÄR TWILIGHT INSPIRERAD"

 

What the fuck???

 

Jag blev galen av ilska o flög in till "puckot" och skrev vad jag tyckte.

Och en tröstande kommentar till den unga tjejen.

 

Vad är det MED folk???

 

Finns det verkligen ingen bloggetik? Och för dom som inte vet vad det betyder kanske vanligt jävla hyffs funkar??

 

(sorry om jag blåser ut, men ibland brinner det till)  

Av dansbandsfrun - 6 april 2010 12:17

Jag känner mig lite "mystisk" nu... håller mig lite i skymundan...precis som Greta gjorde   


Men så mycket kan jag säga (OM ni lovar att inte tycka synd om mig för det är det inte) att jag har börjat äta en ny medicin nu.

En medicin som läkarna inte velat ge mig förut pga biverkningarna.    


Men NU är det igång och den här lilla karamellen gör att jag sover typ hela tiden...   Och än så länge har jag ingen aning om hur man bloggar i sömnen...

Men jag ska kämpa på, det lovar jag.


Den här medicinen ska "ge mig mitt liv tillbaka" (är meningen) och vem säger nej till det?

Jag hoppas och tror stenhårt på att jag snart är mitt gamla jag.

Men jag får ge det några veckor. Så nu vet ni...


Idag är jag..........................trött.   


   


(för nya läsare (som är mer än hjärtligt välkomna) så har jag ont i lederna, därav medicinerna) 

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards