dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 mars 2010

Åh vad glad jag blev nu!!

Av dansbandsfrun - 26 mars 2010 19:42

Gick in hos min bloggvän Lisa och skulle se vad hon har haft för sig idag och möttes då av detta tryck HÄR 


Hur gullig kan man va??


Inte nog med att hon höjer min blogg till skyarna (I LOVE IT)   

hon har även skickat mig ett hemligt paket...


(frågan är nu bara HUR SKA JAG KUNNA SOVA???)

om ni frågar min sambo så skulle han säga att det finns ingen mer vuxen i hela världen som är så nyfiken vad gäller julklappar o presenter. Vi snackar ånga, ny tejp osv...genom åren...


Tur jag har en massa Dallas-avsnitt som jag kan kolla på tills posten kommer nästa gång. om en sådär 2,5 dagar...SUCK...


TACK Lisa!!!   



 
 
Gun

Gun

26 mars 2010 20:51

Vad roligt! Du och din blogg ÄR bra! Så himla rolig och gullig och glad trots värk och elände. Hoppas du kan sova nu då. Det lär ju dröja ett par dagar innan du får paketet.;)

Sv: Tack snälla! Ja, vi får hoppas att det hjälper nu.

http://horni.blogg.se

 
Em

Em

26 mars 2010 22:16

Vad gulligt! klart du blev glad! När det gäller presenter låter du lite som min syster. Hon brukade även kolla mina innan jul och på julafton satt hon och berättade vad det var i mina paket innan jag hann öppna.. :D

http://egoinasmamma.nu

 
Em

Em

26 mars 2010 23:06

Sv: Du är helt klart lika elak som min syster! ;D (Jag kan föreställa mig den busiga känslan du hade när du sprang in på ditt rum :D :D)

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

27 mars 2010 00:21

Jag tycker inte det är ett dugg snällt gjort av henne... tvinga dig att vänta i 2½ dag! Grymt! Tanken var kanske god, men ibland går det så fel... ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

27 mars 2010 02:31

Haha awwww jag är liiiiite likadan, men kommer av mig så fort ja pillar me annat :D Ja brukar tjata till mig info också! HAhaha

sv: Hahahahaha de fanns i mina tidiga år sedan dog serien ut :O

Haha nee på universitetet äre svåååårt o knyta kontakter om man ej går i samma klass, inte så man ba TJAAA heter Ellis, vad läser du? :P

MEEEEEEEEN VADÅ ÄKTENSKAPSFÖRORD? FAN ÄR DE FÖR STIL? Om Mini älskar mig skall han lita på mig, RIIIIIIGHT? inget jävla äktenskapsförord!!

me like u too dear

http://ellisu.blogg.se

 
Vicke

Vicke

27 mars 2010 05:47

jag hoppas att du får en trevlig helg nu

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Ingen bild

Janne

27 mars 2010 06:34

Jag hörde att en postbil i din del av Sverige hade kört av vägen och den mesta post och paket hade gått sönder. Vi får verkligen hoppas att ditt paket inte låg däri för då lär du ju inte få det på måndag. ;D

Om man är så himla nyfiken på paket, blir man inte besviken då när paketet inte innehåller det man tror? Man skapar sig ju en fantasibild av innehållet och den bilden brukar väl vara liknande det man verkligen vill ha.

 
Ama de casa

Ama de casa

27 mars 2010 10:15

Intet är som väntans tider...
Hoppas du klarar dig utan sömn några dygn ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Lisa

Lisa

27 mars 2010 12:07

God morgon mitt hjärta..ler hoppas du kunde sova och att du bara drömde om paket..ler...
Jag vet att du kommer att gilla paket mycket..
Hoppas jag....
kram kram..
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge Blink

http://unikajag.se

 
Britt

Britt

27 mars 2010 22:06

Men vad spännande det låter med ett paket som innehåller Gott&Blandat...hoppas det inte bara är godis...fast det är ju inte så dumt det heller så här till påsk.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards