dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Mera Sommar i Skärgården.

Av dansbandsfrun - 13 mars 2010 21:30

(obs äldre bilder)

Grabbarna på Bryggan...

  

Lilla Stugan (som ni får hyra om ni vill och är snälla) NEJ, inte det gröna tältet ;))

  

3 generationer har varit och handlat av fiskbilen som kommer förbi. MUMS!!!!!! Regnet hänger i luften... 

  

Jag ÄLSKAR att plocka och göra vackra buketter!

  

OchDet blev sol plötsligt och då plockar vi prästkragar till kransarna...

   

Må solen lysa på oss SNART!


 
 
Diana

Diana

13 mars 2010 22:31

Lilla stugan? Är det den där gröna grejen på bilden eller? Jag hade nog kännt mig lite uttittad med de genomskinliga plastväggarna.
Så det är gamla bilder? Jag som trodde att ni kanske hade ännu ett hemligt barn (med tanke på stoleken på knodden i bärselen)...
Jag är giftig idag... ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

13 mars 2010 22:46

Så vackra bilder
Vilket dansband spelar din man i, ja kommer ej godkänna din kommentar om du ej vill
De var ju folkets favorit, jag tyckte först Timotej sen Eric. Ja de blir skoj på träffen
kram från mig

http://www.kaffehornan.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

13 mars 2010 23:10

Ok de var ju tur
Ska jag va ärlig känner jag ej till bandet o ej där du var med. Annars är dansband rogivande
Var du drottning länge o sjöng
dansbandskramen

http://www.kaffehornan.se

 
Diana

Diana

13 mars 2010 23:17

Sv: Men hallå, jag skrev ju frikort jag har och har haft (dåtid)! Nu vill jag inte ligga med honom precis. ;)
Så vilket är ditt frikort då? Nu blev jag ju nyfiken! Fast frikort måste vara kändisar! Annars finns det ju en möljighet att man kan "få till det".

Aha, jag som trodde ni lät era gäster ligga i partytältet... det hade jag inte betalt mer än 10 spänn för. ;)

Jag är jätte glad att Anna vann, jag röstade tom (gör aldrig det annars). Vad tyckte du?

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

13 mars 2010 23:58

Jasså ni hyr ut partytältet. Är det möblerat??
Kör försiktigt i morgon.
Godnatt kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
charlotte

charlotte

14 mars 2010 00:07

ja det hoppas jag verkligen att solen tittar fram..

http://kloppan.wordpress.com

 
lilla My

lilla My

14 mars 2010 09:48

Åh det ser härligt ut. Var ungefär ligger det om jag får fråga? Kram och ha en bra söndag.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Ingen bild

Jenny

14 mars 2010 16:13

Ooooj! Va gammal Micke ser ut på den bilden!

 
Ellis

Ellis

14 mars 2010 19:37

Aww de där med tre generationer var sött! :D

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards