dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Ett JÄTTEGRATTIS!!!

Av dansbandsfrun - 4 mars 2010 12:06

Idag säger jag GRATTIS till min älskade brordotter som fyller 15 år!

 

Jösses vad tiden går!

 

Jag är så otroligt stolt och glad att jag är din faster för du är så underbar. Du är duktig i skolan, du spelar fotboll bättre än Zlatan och du har massor med kompisar. You Go Girl!

 

GRATTIS!!!!!

 

 

  

 
 
Gun

Gun

4 mars 2010 12:37

Oj vad söt hon är! Och du också för den delen.:)

Grattis till 15-åringen!

http://horni.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

4 mars 2010 13:39

Kan bara hålla med Gun. Två mycket söta tjejer där! :)

Stort grattis till dansbandsfruns brorsdotter!

 
Ingen bild

maggan

4 mars 2010 13:48

lika söta båda två.........kram fr ett soligt öa..

 
Neta

Neta

4 mars 2010 13:48

Va lika ni är, men det är kanske inte konstigt. Bra att du träffade en vettig läkare, hoppas du blir bättre nu då, här är det inte bättre men men det är iaf bara 19 v till Malung ;) visst låter det lite? :D

http://netaave.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 mars 2010 14:23

Gun, Janne, Maggan och Neta: Tack snälla ni!! (jag var ju tvungen att ta ett kort så JAG fick va med också) ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Em

Em

4 mars 2010 15:38

Men? När jag såg bilden tänkte jag, men du har väl ingen dotter och inte kan du ha en så "vuxen" dotter? Hon kunde faktisk varit din dotter, ni är lika. Ni är snygga brudar!!! ;)

http://egoinasmamma.nu

 
Vicke

Vicke

4 mars 2010 16:14

ni är lika som bär, du får framföra ett grattis ifrån mig

http://www.metrobloggen.se/animeringar

 
Ingen bild

Jossan :)

4 mars 2010 16:33

TACK SÅ MYCKET :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards