dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

Hälso- rapport!

Av dansbandsfrun - 3 mars 2010 17:56

nu har ni allt saknat mig va?   

 

Jag har varit hos världens bästa "farbror Doktorn", och jag känner mig supernöjd efter vårt möte.

 

Jag behövde bara visa mig så förstod han att vi nu måste lägga i nästa växel... Man Tackar...

 

Det svåra blir nu att avstå från mina värktabletter, som tydligen har förstört min mage, och galla (därför jag kräks och mår ständigt illa) och detta vet jag inte hur det ska gå men... men....

 

Om ni vill får ni säkert byta "sits" med min familj närmaste veckorna....heheheee...   

 

Nu ska jag läsa mina nya tidningar och min alldeles nya pocketbok

 

  

 

   

 

Hej på ett tag! 

 
 
Marie

Marie

3 mars 2010 18:36

Sängen ligger du i, tidningar och bok har du fixat. Men var är PRALINERNA?
Skämt åsido, bra att det börjar fixa sig för dig!
Brukar du se Grey's Anatomy? Börjar nu ikväll, bland de bästa serier jag sett någonsin. Det är visst sjätte omgången de visar nu och jag tycker den håller samma höga klass fortfarande.
Sedan är det inte helt fel med McDreamy, McSteamy och de andra läkarna heller;)
Kramar till dig

http://miruschkas.blogspot.com

 
Diana

Diana

3 mars 2010 19:02

Stackare! Men det är skönt att de tar tag i det nu i alla fall! Vad är det du censurerat bort? Vad är det man brukar ha på/i sängbordet? Hehe... ;)

Sv: Ja, det hade varit jätte skoj att träffas!
Österlen är jätte fint, på sommaren. Men där är ganska många... hur ska man säga det... snobb-flummar? Du vet lite finare konstnärsfolk.

http://www.decdia.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

3 mars 2010 19:03

Hoppas du snart blir bättre!
Kram!

http://www.shaggkvist.se/canaryuser

 
camilla

camilla

3 mars 2010 19:46

Men vad bra att han skulle lägga i nästa växel.
Och att det är en turbo så det går extra fort.
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Em

Em

3 mars 2010 19:54

Jag blir nyfiken på vad nästa växel är och sen är jag nyfiken på vad som är hemligt på nattduksbordet.. ;) Men allra mest önskar jag att du har mindre ont nu och att det går den vägen. KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
Ingen bild

maggan

3 mars 2010 23:27

hej vännen
hoppas att du kommer att bli bättre även om det blir motigt i början.....massor av kramar fr öland ja vi vill o hoppas vi ses till sommaren:)) hasse ger en extra kramiz t dig..... o vädret ska bli kanonfint då!!!!

 
Gun

Gun

3 mars 2010 23:45

Usch vad jobbigt för dig att må så dåligt. Hoppas att det går bra med det du ska göra nu, vad det än är. Och att du överlever utan mediciner. Kram

http://horni.blogg.se

 
Carina

Carina

4 mars 2010 08:03

Tryggt att ha lille mini där bredvid i sängen. Men himmel och pannkaka vad många är nyfiken vad du har på sängbordet!!!
Jag också!! om sanningen ska fram, hihi
Hoppas du får den bästaste hjälpen nu.
Det blir nog bra, ska du se...
♪♫ Bättre och bättre dag för dag♪♫
*kramar om*

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

4 mars 2010 20:43

JAG VILL HA SAMMA LÄKARE SOM DIG!!!
Mina bollar ju fan runt med mig och är helt värdelösa! :(

Jag har redan gjort ultraljud - dock på magen och inte vaginalt och den var jätte fin sade han. Haha vadå tror du inte jag vet vad G-A-L-L-A är???? Du super nog för mycket och spytt ut den så de kan nog inte ens hitta din!!

Jag har fått höre att jag talar som en smålänning ibland, jag säger dock Vad äre MÄ dig. eller på'na som du också skrivit i en av mina kommentarer, FAST jag aldrig varit i småland eller så! :D:D:D Men jag talar mycket gutemål också, och i gotland har jag inte heller varit - yet haha.

Magen mår lika kasst, gör fruktansvärt ont och ÄNNU har de inte ringt.. blir så ARG!

http://ellisu.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

4 mars 2010 21:25

Hoppas att du piggar på dej snabbt och att farbror doktorn fixar en mirakelkur!! Tidningar är inte det sämsta man kan ha i sängen... ;DD
Kramar och krya på dej nu!!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

16 mars 2010 18:07

Sådärja! Nu vet jag vad du har pysslat med när jag har haft semester!
Synd att du har mått så peckigt, din stackare...
Kram!

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards