dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN Del 3

Av dansbandsfrun - 2 mars 2010 12:55

Då tar vi resten av frågorna:


En fråga av camilla


Jag ser att vissa frågor är väldigt privata så då slänger jag ut en riktigt privat fråga :)
Varför vill du inte gifta dig?


SVAR: Oj, det finns många anledningar... Det skulle bli en hel uppsats ;)

Förstår att mitt svar är skittrist men så är det ;)

 

Här kommer frågor av Gun


Sjunger du ibland fortfarande? Mer än hemma alltså.

SVAR: Nej inte i nuläget MEN jag/vi har fått några små idèer som vi funderar på...

Jag var så otroligt "Less" på att sjunga när jag "pensionerade" mig, men känner nu att lusten börjar komma åter...

 

Jobbar du med något?

 

SVAR: Nope

 

Tack igen för att så många frågade!

 

 

 

 

 


 
 
Diana

Diana

2 mars 2010 14:07

Lite hemlighetsfullt där med planerna. Kanske det blir en dansbandsduo eller något. Hehe. Glöm inte bort mina sånginsatser, tycker dock jag har för mycket talang för att köra.

http://www.decdia.blogg.se

 
margit

margit

2 mars 2010 15:45

Hej på dej!!
Du behöver "inte vara rädd för flera frågor"..jah bara sänder dig en hälsning!!
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Gun

Gun

2 mars 2010 17:55

Tack för svaren. Kul att få veta mer om dig, och roligt att du kanske har planer på något, så du får sjunga igen. Om du vill.:) Kram

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

2 mars 2010 20:24

JAG VILL ha uppsatsen om VARFÖR du ej vill gifta dig, något står ej rätt till :O

http://ellisu.blogg.se

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

2 mars 2010 20:39

Hej,
jag skulle få chans som bonus att fråga om? Jag har glömt lite, men tar tre omskrivna då. Skriv när du blir bra ;)
1. Partydrottning låter som *fullt ös*, var du en som dansade och partade ofta då?
2. Dagdrömmer du eller fantiserar ex om resor och annat?
3. Vilken del i Sverige har du varit minst i?

Kraaaaaaaaaaaaaam, krya på sig med läkarbesök och efteråt ;)
Hooden

http://www.metrobloggen.se/utrop

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards