dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Idag ska jag köpa tält!

Av dansbandsfrun - 22 februari 2010 10:43

Jag ska åka till ÖB tror jag idag...


För att köpa 2 tält.


Ett till att ha på mig, för jag ställde mig på vågen i morse... Inte för att det kom som en chock men oj va desserterna på semestern + kortison har satt sina spår....


och det andra ska jag sova i om nätterna för då slipper jag höra de andra 2 familjemedlemmarnas snarkningar!!! Jag blir tokig!!!   


 
 
ramona

ramona

22 februari 2010 11:38

mmmm tror jag oxå behöver ett sånt där tält när jag kommer hem.... ångest...

Härliga bilder!!! tusan va kallt det är här... -18 stod det på mätarn i morse!

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Gun

Gun

22 februari 2010 11:41

Hahaha! Stackars dig!:) Mumannen hälsar att du måste köpa en riktigt bra sovsäck också, om du tänker sova ute i det här vädret.
Det här med snarkningar är inte kul! Jag har öronproppar som jag använder ibland, men tyvärr får jag ont i öronen av dem. Ibland skickar jag ut Mumannen i gästrummet. Han blir ju också störd när jag knuffar på honom hela tiden, så han går dit helt frivilligt. :D

http://horni.blogg.se

 
Marie

Marie

22 februari 2010 11:46

Vilket bra tips du kom med, blir nog en sväng tii ÖB för mig också!
Är nere hos min dotter och hennes familj i Eskilstuna, hennes man är kock!!! Vojne, vad jag har ätit gott OCH mycket!!
Ha det så bra hemma i kölden/kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

22 februari 2010 11:55

du, skönheten kommer inifrån!!=)
glöm inte det.....

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

22 februari 2010 15:42

Jenny: Tack, du har helt rätt!! Man glömmer det ibland dessvärre ;) kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Marina

Marina

22 februari 2010 18:50

Fina bilder! Härligt med resa. Det är så skönt att göra något bara familjen.
Ha en bra kväll.

http://www.gallerigavelin.blogg.se

 
Ingen bild

maggan

22 februari 2010 19:18

va rädd om de kilorna,.. ha du ju fått utomlands....man måste ju få njuta lite åxo annars bli ju inte minnerna så bra att minnas....typ vatten o sallad!! inte kuuul! ha ätit o druckit o haft de gott låter ju bättre eller hur ? ni verkar ha haft en mysig semestertripp kramiz på dig fr öa......PS. Hasses svåger säger alltid, det är bättre o äta lite till så fyller man ut rynkorna hahah Bockara you know....

 
Britt

Britt

22 februari 2010 19:51

Tält är inte så klädsamt! Kör du med mjukisbyxor...det gör jag efter en längre tids sjukdom med viktuppgång. De stretchar ut så fint. När de är korta som shorts kan man börja undra om man inte väger för mycket ;D

MP3-spelare i öronen när man sover med bra musik tar bort alla snarkningar!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
charlotte

charlotte

23 februari 2010 01:20

lite får man ta n'är man haft det bra. skönt att vaara hemma igen antar jag

http://kloppan.wordpress.com

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

23 februari 2010 05:04

Första bilden: hur kan folk ligga på magen vid en pool och inte göra nånting? Semester? När man är på semester ska man väl GÖRA nånting, eller hur? Eller är det bara för att placera sej med ändan i vädret och hoppas få en solbränna?

J Ä T T E T R Å K I G T ---------- skulle jag tycka.

 
Neola

Neola

23 februari 2010 14:24

Hej .... vilka fina bilder från er semester. Man verkligen längtar bort till värmen nu när Sverige är lamslaget med snö och kyla.

När det gäller "tält" så håller jag med Jenny att "skönheten kommer inifrån" men jag vet också att det är lättare sagt än gjort för jag har själv kilon att dras med...vi får kämpa på ihop hehe...

Kram

http://www.neolasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards