dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Nu tar jag kväll, så ses vi i morgon!

Av dansbandsfrun - 21 februari 2010 21:36

Jag är SÅ grymt trött...


Klockan ringde 03.30 i morse... Blev upphämtade 5.00 och flög 06.30 så nu ska jag sträcka ut mig i vår UNDERBARA säng och känna hur lena o goa lakanen är...och somna som en prinsessa   


För HUR härligt det än är att vara ute och resa så är det ändå något visst med att komma hem.



Jag ska uppdatera mig hos er så fort jag vaknar.


God Nattkramar

 
 
Carina

Carina

21 februari 2010 22:50

Välkommen hem!!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Diana

Diana

22 februari 2010 01:52

Sv: Enligt senaste skvallertidningen så har de gjort slut... Hon orkade inte med pressen och flydde till Afrika. Haha! Bra, jag vill ha tillbaka Emma... gillar inte förändringar.

http://www.decdia.blogg.se

 
browneyedgirl

browneyedgirl

22 februari 2010 07:28

Tjolahopp =)
Var ett tag sen så jag hoppar in och önskar en skön dag. Kram

http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

 
Stattinskan

Stattinskan

22 februari 2010 07:53

VÄLKOMMEN HEM VÄNNEN!
Kramar och suss gott!

http://metrobloggen.se/stattin

 
Ingen bild

rille

22 februari 2010 10:36

Välkommen hem!..

 
Ama de casa

Ama de casa

22 februari 2010 10:41

Välkommen hem!
Själv tycker jag också att det är skönt att komma hem till den egna sängen. Ännu bättre nu, faktiskt, när den står i Spanien :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
lilla My

lilla My

22 februari 2010 10:46

Borta bra men hemma bäst=) Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards