dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Björnbuse...

Av dansbandsfrun - 11 februari 2010 23:33

Våra grannar har en ganska ny tvättmaskin...


Jag ska gå in i morgon o låna telefonen. När dom tittar bort ska jag sno deras maskin...


Dom kommer ICKE att känna igen mig...


(Ama de Casa du slutar skratta NU!!!) ;)



  

 
 
Gun

Gun

12 februari 2010 00:20

Hahahahaha! Vad duktig på Paint du är! ;)
Lycka till hos grannen!

http://horni.blogg.se

 
Diana

Diana

12 februari 2010 00:47

Är det snor? Din frisyr är jätte fin iaf!

Sv: Inte behöver ni viktklubb, slå sånt trams ur huvudet!
Åh, sega chips och ostbågar... finns inget bättre när man är bakis. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Vicke

Vicke

12 februari 2010 07:27

vad fin du blev

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?ar

 
Cim

Cim

12 februari 2010 07:52

Vilken snygging!!!! Jag tror inte grannarna kommer se att det är du... *ljuger så näsan växer*

Massor av kramar

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Ama de casa

Ama de casa

12 februari 2010 17:10

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Fniss...
HAHAHAHAHAHAHA...

http://amacasa.wordpress.com

 
Ama de casa

Ama de casa

12 februari 2010 19:14

hahahahaha!!!!

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Anja

14 februari 2010 22:44

Fy f..n så snygg du var i den frissan o den hårfärgen! Ditt hår ser sååååå jä..la hårshampooreklamsnyggtblanktochläckert ut! Wow!

Ha nu så sjukt roligt även om ni inte får så ballt väder!

Och du sjöng så otroligt fint på bröllopet :-)

Klart du är BRA!!! :-)

kramis

Anja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards