dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

I feel good!

Av dansbandsfrun - 5 februari 2010 11:41

Först vill jag säga TACK för att ni skickar goa hälsningar till mig.

 

Idag är jag bättre. Jag kan gå nu utan hinder och jag känner mig mjukare i fingrarna. Underbart!

 

Sambon har nu gett sig av för helgens spelningar, så "Mini" och jag kollar på film och myser av en seeeen "frukost"

 

Om allt går som det ska åker vi till Småland i morgon eller på Söndag.

 

Men NU måste jag kolla upp vädret på Teneriffa, för min väninna ringde nyss o berättade att det har varit regnoväder och massor av människor har evakuerats från sina hotell... Låter ju fantastiskt kul! (är det nåt mina leder INTE tål så är det REGN)

 

Återkommer snart....

 
 
Miruschka

Miruschka

5 februari 2010 12:24

Vad härligt att du är på banan igen, nu när det är fredag och allt.
Regn är väl det sista man vill ha på en semester, men det har säkert lugnat ner sig till det är dags för er att åka.
Ha en härlig dag du och Mini/kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
lilla My

lilla My

5 februari 2010 12:39

Ja jag såg på nyheterna i förrgår och det såg inte roligt ut.Kram och ha de bra.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Diana

Diana

5 februari 2010 13:28

Skönt att du känner dig bättre! När är det ni åker iväg på den stora resan?

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

5 februari 2010 14:25

Sv: nej nej, klart att det inte kommer regna... inte hela tiden iaf! Tänk nu inte så... Ni får komma iväg, lite nytt och god mat!

Tack så mycket! Jag kan också gilla lockar, men de är så bråkiga... ett lotteri om det blir snyggt eller ej. Sen dag två så är det så frissigt.

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

5 februari 2010 14:42

Vad skönt att du mår bättre!
Hoppas vädret lugnar tills ni ska till Teneriffa. Är det snart? Det blir säkert strålande sol tills dess.

http://horni.blogg.se

 
Ingen bild

Jenny

5 februari 2010 16:09

hej! du ska veta att det är väldigt kul att följa dig... skönt att du mår bättre idag! önskar dig o "mini" en skön o trevlig helg! ta hand om er.....KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards