dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

En himla många tack!!

Av dansbandsfrun - 3 april 2011 18:42

Jag blir så rörd av era kommentarer så jag vet inte riktigt vad jag ska säga!!    så många och SÅ fulla av värme o omtanke!


Om ni visste vad de betyder.... Största tack från hela mitt hjärta!


Ikväll startar behandlingen. Det känns lite "pirrigt" faktiskt.


Jag ska ta medicin varje söndagkväll och onsdagkväll och sedan gå till vårdcentralen varannan torsdag och ta prover.

Ganska inrutat men vad gör DET?


Hey Ho Let´s Go!!   




 
 
Svorskan

Svorskan

3 april 2011 19:07

Nu håller vi tummar och tår, armar och ben och allt annat som går att hålla! Jag hoppas innerligen att detta hjälper dig. Väntar med spänning om hur det går sen. Har du någon aning om hur fort du eventuellt kan få effekt/hjälp av medicineringen? KRAM

http://svorskan.se

 
Gun

Gun

3 april 2011 19:52

Åh, hoppas nu att du känner effekt snabbt och att du slipper biverkningar. Kram!

http://horni.blogg.se

 
carina

carina

3 april 2011 22:10

Det är klart man ska vara måna om varandra :) när man inte känner sig riktigt kry!
Lycka till med behandlingen!
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
Susanne P

Susanne P

3 april 2011 22:38

Jag håller alla tummar jag har för att du ska må bättre än bra!
Sv. nu var det inte tillfälle och läge att svara på din undran....kan ta det en annan gång, kanske! ;)
Kraaaam

http://www.susannep.blogspot.com

 
Nina

Nina

4 april 2011 00:29

Stor STOR lycka till <3

Bamsekramar

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Stattinskan

Stattinskan

4 april 2011 08:15

Bättre lite inrutan och "snällare" leder än tvärt om ;-)
Är så spänd på resultatet. Har man sagt något om hur länge det kan ta innan du känner skillnad?
Bamsekramar

http://stattinskan.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

4 april 2011 16:05

Hoppas det verkar FORT! Skönt att du kommer igång så snabbt i alla fall - efter all denna väntan på att nån ska bry sig!
Kramen

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards