dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Identitets-Kris?

Av dansbandsfrun - 24 mars 2011 19:46

Ni vet ju att jag alltid skriver "Mini" här på bloggen när jag berättar om min son?


Det är så kul, för nu tror verkligen alla människor (som inte känner oss så väl) att han kallas det i verkligheten.

Men så är icke fallet. Han kallas inte "Mini" utan något helt annat som vi vill ha för oss själva    (vi vill ju va lite mystiska) hahaha



Här är han förresten, när han hade lånat min vaselinburk o ville bli fin i håret...suck... ;)

 


Anyhow, så har han hamnat i någon slags "identitetskris" för nu vill han inte heta sitt riktiga namn längre.


"jag vill bli kallad Lennart", sa han häromdagen.


Eh....


Och Igår när jag hämtade honom på dagis, ropade hans bästis;

" - Hej då Lennart!! "


Eh.....


Jag hade förstått Spiderman, Stålmannen eller BEN 10 men LENNART???

 
 
Ingen bild

pysseliten

24 mars 2011 20:05

Lennart är det inte en dansbansorkesters som heter så :) Han vill nog bli en liten sångare han med eller ?
Köpte på mig lite ljus och ett par plädar och givetvis färg som kan va bra att ha .
Är så glad att du sa till om rean :)

 
Erika

Erika

24 mars 2011 21:35

Hahaha Lennart! :)
Spelar nog ingen roll vad han kallas dock, för han är lika söt ändå!
kram

http://erajkag.blogg.blogg.se

 
Annika

Annika

24 mars 2011 21:36

Hej!
Hörde av Pysseliten att du varit inne hos mig nån gång, Kul att höra!
Alltid kul när någon kikar in hos en =)
Har varit här förr också, kikar in emellanåt.
Ha det så bra och trevlig helg på dig!
MVH/Annika

http://avantgirl.blogg.se

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

24 mars 2011 22:00

HAHAHA Lennart!
:D:D

Fin han blev i håret!<3
Kram fina!

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
Erika

Erika

24 mars 2011 22:27

Haha va fan! Det var dock redan inskrivet så har väl missat och på nåt sätt skrivit igen!? stressad som man är :P
Tur att det är fredag imorgon, kan behövas!
kram

http://erajkag.blogg.se

 
Diana

Diana

24 mars 2011 23:38

Haha, du förstörde mitt skämt där! När jag började läsa så tänkte jag att jag skulle skriva "Haha, jag vet vad Mini heter på riktigt - Kurt". Lennart diggar jag, kanske dags att döpa om lillgrabben (som har ett väldigt snyggt namn irl)?
Batman har vi aldrig använt här hemma, han valde själv sitt nick helt taget i luften (trodde han skulle ta något av det jag kallar honom). Men nu efter att han har "hetat" Batman i över ett år så kallar jag honom det här hemma ibland, haha.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

25 mars 2011 07:31

Det är ju "inne" med rufs! Vaselin lr inte...
Ha ha,men Lennart... NÄ! Kram i vårsolen ;-)

 
camilla

camilla

25 mars 2011 07:45

Lennart?
Hahaha...kunde han inte hitta på ett bättre namn? :)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Sandragee

Sandragee

25 mars 2011 19:34

Ha ha ha! Störtskönt! ;)
Kram och trevlig helg!

http://sandragee.blogg.se

 
Ellis

Ellis

27 mars 2011 22:59

HAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖR HAHAHAHAAHA VAD JAG ÄLSKAR MINI!!! HAHAHAHA

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards