dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Nu har jag varit på Bloggträff!

Av dansbandsfrun - 23 mars 2011 16:24

I miniformat   


Jag har varit hos Bloggerskan PYSSELITEN. Hon är så galet go o trevlig o rolig och det känns som att vi har känt varann hur länge som helst!



Om ni inte har besökt hennes blogg innan så gör det!

Där kan man snacka om bra tips o idéer. Enkla och superbra lösningar på roliga pysselsaker. (gissa vem jag kopierar ofta?)   Hon borde få royalty-pengar..


Idag har vi utbytt ideer om allt möjligt, pyssel, bloggar och utlandsresor som ligger oss båda väldigt varmt om hjärtat.


Och innan vi sade hej, så bestämde vi att LÄNSA loppisarna tillsammans i vår nu efter olika pysselprojekt! GUD VA KUL DET SKA BLI!!


TACK igen för en rolig dag gumman!


(sen RÅKADE jag hamna på Bolagret här i Norrköping som visade sig ha 50% på allt i butiken så efter att jag nästan svimmade så handlade jag en del roliga saker till hemmet....och sen när jag gick ut därifrån var det skyltat till On Off att det var "LAGERRÖJ" så då var det en "magisk kraft" som drog in mig där....och där gjordes en mycket välbehövlig affär i form av en bärbar DVD)


Som jag skrev på facebook idag: "LOVELY DAY"


Japp!!


 
 
Ama de casa

Ama de casa

23 mars 2011 17:15

Låter som loppisarna kommer att ha goda affärer framöver :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Diana

Diana

23 mars 2011 17:55

Aha, jag undrade lite vart du tog vägen eftersom du aldrig dök upp... ;)
Ska smyga in till tjejen sen, verkar vara en blogg i min smak.
Och jösses vad du måste shoppat! Kan du inte lägga upp bilder sen?

http://www.decdia.blogg.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

23 mars 2011 19:21

Vad trevligt med en bloggträff :)

http://madredetres.blogg.se

 
Calma

Calma

24 mars 2011 08:36

Hej där
Ahh,vilken rolig date,,och jag ska försöka hitta dit,älskar sånt,,loppisar oxå,,såå kul,
Stackars jag läste att någon vill dej illa,men vet du vad,det är inte så farligt som det ser ut,,har prövat,,funakr riktigt bra och är nyttigt för kroppastollen *L*
HA d bäst,,
Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards