dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Så ska det låta - jag fick stänga av!

Av dansbandsfrun - 18 mars 2011 20:09

jag ÄLSKAR "Så ska det låta" och satt mig tillrätta ikväll.

Nybadad och med en gosig pläd. Nu skulle här sjungas med   


Gillar varken Alcazar eller Style någevidare men programmet är så bra ändå.


MEN OJ!!


Första låten.... alla 3 i Alcazar reser sig upp o tar över Tv-studion totalt.

Dom (läs Andreas) märker inte alls att han håller på att klubba ner den stackars pianistflickan i rosa med sina fläktande armar o VANLIGA, UTTJATADE dansrörelser. KOM PÅ NÅTT NYTT FÖR JÖSSE NAMN!


Alcazar rockar gärnet så pianistflickan RESER SIG UPP i någon halv-variant...  Hon står upp och försöker armbåga sig in i tittarnas vardagsrum. Hon sjunger också med i låten med ett artikulerande som jag sällan skådat.

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!


Jag skrattar så tårarna rinner...  


pianistflickan spelar piano o slåss för sitt liv!!!!!!!   


Jag kan OMÖJLIGT titta på denna kamp.

"Programmet har inte plats för så många divor" är kontentan av detta! hahahahahahaha


Nej, nu får det bli Gamla hederliga "Let´s Dance".

Där är det bara två "stars" åt gången åtminstone...



 
 
Lotta

Lotta

19 mars 2011 00:26

Ajaj, jag missade det programmet idag.
Tycker att det brukar vara kanonbra!!!
Hoppas att allt är bättre med din värk.
kram och trevlig helg!

http://www.lotenlind.blogg.se

 
Diana

Diana

19 mars 2011 05:53

Nja, jag är inte så förtjust i det programmet... Känns som det alltid är samma (mediakåta) B-kändisar som ställer upp. Hehe.

Sv: Haha, det är en arkivbild... icke att jag såg ut så igår. Men tack! :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

19 mars 2011 08:55

Jag reagerade också på det, hur pianoflickan knappt kunde nå pianot för att spela. Fast jag såg hela programmet ändå :) Tycker det är så bra!
Kram och go lördag!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Gun

Gun

19 mars 2011 11:18

Hahaha! Jag visste inte ens att det hade börjat. Brukar gilla det, men hatar när deltagarna inte kan sjunga och fattar inte att de tar med såna deltagare ens. Fast Alcazar gillar jag faktiskt.

http://horni.blogg.se

 
jenny

jenny

19 mars 2011 14:02

Nu fick jag bara se början av programmet innan eleverna på jobbet sågade det totalt.. Men det jag tyckte var det värsta var den uuuurpinsamma gamlingen Christer Sandelin.. Usch och fy vad kass han var..och kåt på det stackars hotta pianoflickan..
Annars är jag också ett fan av programmet:)

http://www.janethepain.se

 
Linda

Linda

19 mars 2011 14:29

Haha har svårt för han Andreas!
Ja eller hur ett himla tjatandes hela tiden, men nästa vecka så har jag nog bebbe hos mig,tänker inte lämna sjukhuset imån förrens jag fått dem till att sätta igång mig;)Inte bara bebis som är envis här;)

http://hummingbird.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

19 mars 2011 16:12

Nu har du gjort så att jag bara MÅSTE se programmet :-)

Fast jag gillar det, så det gör inget ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
TT

TT

21 mars 2011 22:46

Hej! Jag satt i publiken och om någon tog över hela showen så var det Sandelin, speedad så in i helvete.
Vi fick sitta i tre och en halvtimme för alla omtagningar så de andra skulle få en chans, mycket klipp kan jag säga.:)

Kul blogg du har!

http://tyratok.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards