dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Jag ska bli JAG igen!

Av dansbandsfrun - 17 mars 2011 20:58

Svåra dagar.

Jättetuffa nätter.


Men allt går om man bara vill.


Jag börjar bli människa igen. För den här gången....


Jag undviker ju gärna att skriva om hur det är när jag har ont, för jag vill att det ska vara en "humorblogg" men jag funderar på att dela med mig litegrann av mina besvär.

(eftersom jag själv känner mig lite "vilsen" så googlar jag massor efter bloggar som handlar just om reumatism osv...) jag kanske kan hjälpa någon.

Och jag kan hitta andra som kan hjälpa mig med råd o tips osv...


Ska fundera lite till...


Jag är tillbaka i alla fall. I liten skala. Jag SKA bli JAG igen...snart.


Jag kommer skriva. Liiiite men ofta kanske...vi får se ;)


kram

 
 
Ingen bild

Anne

17 mars 2011 21:12

Önskar DIG en snar bättring!! Vi är många som saknar dina nunderbara inlägg, men vi väntar tills du mår bra igen. Den som väntar...........
KRAM,KRAM,KRAM,KRAM,KRAM

dansbandsfrun

17 mars 2011 21:39

Tack GOA du! jag kan inte hålla mig borta mer nu, jag saknar min blogg o er ;)
Jag har fortafarande svårt att använda fingrar o händer så jag kanske inte kan va "som vanligt"
KRAM KRAM

 
Ingen bild

Wenche Lind

17 mars 2011 21:55

Hoppas du snart blir bättre,,Annars får du boka en resa till Turkiet när jag o gubben åker den 29 april,,Vi ska till Alanya ,, Känner att jag med behöver värme o sol för att man ska må bättre i lederna ,,, Funderar starkt på att köpa ett hus eller lägenhet där,, Älskar ju turkiet så mkt =)
O älskar din blogg du underbara brudis <3<3<3

dansbandsfrun

17 mars 2011 22:15

Tack gumman! Om JAG får bestämma så köper du ett hus nu. Typ imorgon...och så kan jag "husvakta" när ni inte e där ;)
Jag kräver ingen hög lön...bara vindruvor o kall dryck vid poolen...
kram o tack för allt fint du skriver både här o på facebook. Du är vänligheten själv!!

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

17 mars 2011 22:49

Jag saknar dig fina tjejen, jag hoppas att det blir bättre snart, skickar massa kramar, värme och sol till dig<3<3
Vi väntar här, du kommer tillbaka sen när du kan!
Puss o kram!!:)

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
camilla

camilla

18 mars 2011 08:56

Kul att ha dig tillbaka!
Och jag hoppas verkligen att du ska bli bättre snart.
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

18 mars 2011 18:39

Kram, vännen!
Hoppas du snaaaart blir bättre, inte kul att ha ont...

http://amacasa.wordpress.com

 
Britt

Britt

18 mars 2011 22:25

Det gör inget om du bara skriver en mening. Det är inte längden på inlägget som avgör om det är bra...det är innehållet och tanken bakom.

Skönt att se lite liv från dig.

Ha det så gott du kan.

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

 
Ingen bild

Wenche

19 mars 2011 08:25

LÅter ju Underbart,,, Egentligen så kunde du o jag (o Barnen) flytta till värmen ( men vi hade nog saknat våra spelande män) Men kanske kan vi lära dom lyssna o dansa våran dansmusik i Turkiet med ;)) För då kan de ju spela där =) Ja ja drömma kan man alltid,,,, Men man kommer alltid tillbaka til vardagen o då är det just nu värk o värk o värk...Men en dag hopas jag på att vi blir iallafall lite smärtfria ... Kram på dig o du ska veta att jag tänker på dig massor....
Kramizar i massor Wenche

 
Ellis

Ellis

20 mars 2011 02:21

Tänker på dig!! <3

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards