dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Skitigt är SÅ roligt!

Av dansbandsfrun - 12 mars 2011 12:16

Solen skiner, man känner hur det spritter i kroppen!!!   


Vi började dagen med varsin glass i sängen   


vissa av oss går i pyamas (o ansiktsmask) o myser fortfarande och vissa hr tagit på sig arbetshandskarna o är reda att jobba hårt idag...

  


MEN.... "pysselmamman" kom med en idè som ÄLSKADES av "Mini"

  


kan inte fatta varför detta var så kul...   


  


Gulligt va?


  


Vi har uppmärksammat att sonen växer så sjukt fort så jag fick idén att ha ett litet minne från den här tiden   


Nej nu ska vi äta en normal "brunch" och sen ge oss ut på gården o "vårfixa". KAN bli mycket gjort idag............eller absolut ingenting....... Vi får se ;)



 
 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

12 mars 2011 12:31

Åh vad mysigt ni har det!! :)
Kraaam<3

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

12 mars 2011 12:46

Vilka mysiga tavlor ni gjort :) Hoppas ni får en fortsatt fin lördag.

http://madredetres.blogg.se

 
Fru Matglad

Fru Matglad

12 mars 2011 14:54

Jättekul idé med fot&hand tavlan! Min minsting gjorde det på dagis när hon var i sisådär 2 årsåldern, men hennes mamma skulle inte komma på den brillianta tanken...NU är det jättekul att ha den..."tänk så liten du var hjärtat"...

http://www.frumatglad.com

 
Svorskan

Svorskan

12 mars 2011 17:06

Det är mysigt med fot- och handavtryck. Och så FINA ni är, jätteläckra tungar!! :D
Sv: Jepp, det blir att titta på MF ikväll. Men jag är tråkig, jag har ingen favorit. Å andra sidan borde det betyda att jag kan hålla på den som vinner.

http://svorskan.se

 
Diana

Diana

12 mars 2011 17:24

Nog låter det som om ni fått saker gjorda, du har ju försått massor (och pyssel räknas också som jobb hävdar jag bestämt). :)

http://www.decdia.blogg.se

 
V a n i l l a

V a n i l l a

12 mars 2011 18:22

Men vilken lyx att börja morgonen med att äta glass i sängen... det hade inte jag heller tackat nej till. Mums - jag älskar glass i alla former !

Ja visst... de små guldklimparna växer så det knakar och det är ju alladeles utmärkt att göra små minnen från deras småbarnsålder då och då.

Sååå söta hand- och fotavtryck du har gjort... sådana har även jag gjort... men bara på vanligt papper som förvaras i guldklimparnas egna fotoalbum.

Blev det något "vårfix" i trädgården ?

Här hos mig är det fortfarande flera dm snö ute i trädgården så det lär dröja läääänge innan vi ser skymten av vår gräsmatta... så vårt "vårfix" får vänta lite till.

Ha en jätte mysig lördagskväll !

http://the-vanilla-blogg.blogspot.com

 
camilla

camilla

12 mars 2011 18:28

Ja...det är bra att du gjorde så där för snart är grabben 25 år och är gift och flyttat hemifrån ;)
För fy tusan vad dom blir stora fort :(
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

12 mars 2011 23:36

Ja de växer som bara den! Zandra och Isac är bauta stora nu! :D

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards