dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Minsta semlan till "Mini"

Av dansbandsfrun - 5 mars 2011 18:06

vi har varit på stan HELA dagen...


Gjort diverse fina inköp. Bl a ett par snygga chinos på H&M för 99:-


Men om man vill ha en go o glad "partner in crime" så måste han hållas på gott humör!

"-  vill du gå och fika nu?"


" - japp, jag vill ha en hemla!"


" - En sån? (sa jag o pekade på de "normala")


Men han hade redan siktet inställt på de "lite större" hemlorna...


  


   så lik sin mor, att en kan gråte....   

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

5 mars 2011 18:42

hahaha, han syns knappt bakom hemlan :D
Kram och trevlig helg.

http://madredetres.blogg.se

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

5 mars 2011 19:12

Awwww!:) Ser riktigt gott ut hans hemla!;D
Ha en härlig helg sweetie! Snart Melodifestivalen jihuu!:)
Kramar

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
Ammis

Ammis

6 mars 2011 07:46

Semlan är ju nästan större än hela ansiktet! Fick han verkligen i sig hela?? Mysigt med fika ihop ;0) Ha en bra dag. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
lisa

lisa

6 mars 2011 11:47

Å att du inte tryckte till där..
Och sagt mitt i nyllet..
Fniss fy på mig Mini...
Lika söt som hemlan är du...

http://unikajag.se

 
Ellis

Ellis

7 mars 2011 18:07

Hahaha helt underbar sårk!! :D

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards