dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 mars 2011

Jag KAN va lite efter...

Av dansbandsfrun - 4 mars 2011 14:16

Idag har det slagit mig att det är skidor på Tv´n.

Ja, säkert i verkligenheten också...


Men sånt kan väl inte JAG hålla reda på...


Nu försökte jag va med lite "uppdaterad" och satt mig för att kolla.

MEN!!!


HUR SKA JAG KUNNA VETA VILKEN SOM ÄR SVENSK????


Vad är det för kläder dom har?

Vi svenskar ska väl ha GULA o BLÅ dräkter???

  


va faan?


jaja... jag hejar väl på han som ........vinner?


 
 
Kashaya

Kashaya

4 mars 2011 15:56

Förstår inte heller varför de har vita dräkter, vad är det för fel på blå-gula så man ser att de är svenskar?=)

Sv. Ja jag gillar också stora ringar.

http://kashaysblogg.blogspot.com

 
Diana

Diana

4 mars 2011 17:03

Haha, varför titta om du inte bryr dig? :) Det är en heeelt annan sak om ens elaka gubbe tvingar en att glo på det...

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

4 mars 2011 19:16

Jag tror dom har vita dräkter så dom kan gömma sig i snön om det inte går så bra :-D

http://amacasa.wordpress.com

 
Marie-Louise

Marie-Louise

4 mars 2011 19:42

Jag har inte heller så bra koll på det där, jag märkte förra helgen att det var mycket skidor på tv:n för några av herrarna på nya jobbet satt och kikade på skidor ute i tv-rummet :)

http://madredetres.blogg.se

 
Ingen bild

ida

4 mars 2011 21:31

hur kan du ha missat det ? ;)
själv är jag skidentusiast och suttit spikad framför varenda tävling !

dansbandsfrun

4 mars 2011 21:37

Ooooh, det var jätteenkelt! ;)
(hua, så trist)

 
Britt

Britt

4 mars 2011 21:39

Hejar du på de som vinner hejar du på norrmännen...för de vinner ALLTID!

Att de inte har blå-gult beror på att Vitryssland kör i de färgerna...tror jag det var...eller Ukraina...eller något annat land som en gång var Sovjetunionen.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Znogge

Znogge

4 mars 2011 21:52

För att de inte ska synas mot snön ;-) Men visst borde de gå i våra färger.

http://znogge.wordpress.com

 
ida

ida

4 mars 2011 23:55

ja men man ska väl alltid hålla på den som vinner? :) jag trodde svennarna var finnar jätte länge innan jag insåg att det var vi som hade vita dräkter

http://www.chavita.devote.se

 
Fina Frun

Fina Frun

5 mars 2011 01:57

Det skippade jag :)

http://blogg.amelia.se/finafrun

 
ida

ida

5 mars 2011 09:50

sv: Ingen fara, är det ngt jag gärna pratar om så är det Guatemala :)
Jag halkade in på ett bananskal där 2005 när vi reste centralamerika rint, det bara det att vi blev fast och åkte tillbaka året efter.. sen dess har jag bott där 9 månader om året, i år är första gången som jag varit hemma såhär länge (juni till nu) så det känns så konstigt.. Jag har liksom blivit vuxen därborta och har mitt lidv där, hemma har alla gått vidare och skaffat familjer etc medan jag varit i Guatemala.. :)
Nu är planen att jag inte ska åka dit förrän jag sett mer av världen, visst har jag sett mkt men jag vill inte gå miste om ngt annat, Guatemala finns alltid kvar.. även om det är tungt :( Många kramar!

http://www.chavita.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards