dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Ibland får man en chock vid brevlådan!

Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 14:25

(Nej, inte min granne som fiser igen) Utan att det ligger flera paket i brevlådan!!!


Jag som skulle lägga in bilder från Ullared, "kom av mig en smula" kan jag säga.


(bakgrundshistorian kommer här)

Min underbara bloggvän LISA har varit sjuk i veckan och jag vet att hon avskyr det så jag ville pigga upp henne lite genom att skicka henne en liten present. Tryck HÄR så kan ni se vad det var.


Nu bakade tydligen hon ihop en "TILLBAKA-KAKA" o skickade iväg...


ÅH, jag ÄLSKAR PAKET!!!!!! Bort med papperet snabbt!

 


Så HIMLA RÄTT!! Mina ljus har precis tagit slut, nytt spännande Thè och ett fantastiskt vackert hjärta att hänga på "rätta stället" och främst LISAS EGEN BOK!!!!

WOW!


Vet verkligen inte vad jag gjort för att förtjäna dig Lisa, men glad det är jag!!


LOVE

    

 
 
charlotte

charlotte

23 februari 2011 15:23

kul att få paket. det var ju bra att de var snälla
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Diana

Diana

23 februari 2011 15:32

Wow, det vsr inte illa pinkat! Den där Lisa är en go tjej!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

23 februari 2011 18:36

Japp, o hon e min! ;)

 
lisa

lisa

23 februari 2011 16:46

Å jag blev så glad att jag kunde göra dig lite glad också..
Skratt vi tänker så lika om så mycket..
Tur vi har varandra .ler mot dig min vännnnnnnn..
Hoppas M även får smaka på det underbara havtornsblandningen till te...
Mitt nya favvo te...
Så nu kan du ligga och läsa och dricka te och vila upp dig igen min vän..........
KRAM KRAM

http://unikum

 
Svorskan

Svorskan

23 februari 2011 18:29

Vad gulligt gjort! Av dig OCH av henne.

http://svorskan.se

 
Svorskan

Svorskan

23 februari 2011 20:15

Sv: Tack! Jag ÄR full i fan ibland också. :D

http://svorskan.se

 
Britt

Britt

23 februari 2011 20:45

Tomten har kommit tillbaka...redan!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards