dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

hahaha ni e for harliga!!

Av dansbandsfrun - 16 januari 2011 11:40

Va roligt det ar att ni uppskattar mitt mod att aka ensam.


Jag kan avsloja att forsta natten sket jag nastan i brallorna sa fort jag horde nagot ljud. Fick for mig att nagon hade brytit sig in via ballkongen ;)


Men nu e det lugnare... hahaha


den ENDA nackdelen ar att jag inte har nagot varmvatten i duschen sa mitt har ser ut som en blandning mellan KRISTINA LUGN och Staffan Gotestams....

Man star inte direkt o myser i duschen... huh... men jag tanker INTE klaga (det ar ju solceller som fixar varmvattnet har pa oarna) o vi e ju nagra stycken som delar...


Idag ska jag promenera (kan inte sitta still for jag ALSKAR faktumet att jag KAN promenera) och det blir nog bort till Maspalomas. Sen buss tillbaka (da har jag nog tyvarr hunnit fa vark i fotlederna) men det far man ta...


SEN blir det poolen.


puh...vilket jobbigt liv ;)


hors sen.


puss

 
 
Ingen bild

ramona

16 januari 2011 12:04

hahaha... köttmarknad e nog bara förnamnet... men du har väl lite skinn på näsan ;)

kan meddela att idag är det snöstorm... det yr o blåser så idag sticker man inte ut nosen frivilligt..... härligt va!!!! MORRR

 
Marie-Louise

Marie-Louise

16 januari 2011 12:29

Ja visst är det härligt när man känner att man faktiskt kan promenera ordentligt, värken till trots. Det upplever man sällan här hemma.

http://madredetres.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

16 januari 2011 14:02

Hola chica guapa!!!....ja, spanjorerna är inte speciellt tysta av sig. Härligt med en promenad vid stranden mot Maspalomas.
Ett hett tips:
...gå till Farmacian och köp Neobrufen 800 mg som ska hjälpa mot långvarig värk så kanske du kan få ut lite mer av semestern. Men guuu ingår inte varmvattnet i priset??? Jag brukar vara feg men det skulle jag säga till om iaf. (Perdon...No hay aqua caliente en la ducha... ;))) Ayudeme porfavor ;))
Åh..tänk om jag kunde omvandla den här jäkla snön till sand...
Ha det så skönt och glöm inte smörja axlarna när du går till Maspalomas.
Kram!

http://www.canary.user.se

 
Carina

Carina

16 januari 2011 15:27

Det är så lustigt med texten utan å, ä, ö. Hur klarar dom sig utan dom bokstäverna egentligen? ;)
Jag måste också säga att du är tuff som åker ensam, men jag förstår att det är gott för dina leder i värmen.
Samla nu en massa energi av sol och värme och ha det så gott!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Britt

Britt

16 januari 2011 15:43

Oj, vad du är igång på semestern. Glöm inte att vila snälla du.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

pysseliten

16 januari 2011 16:01

nu letar jag för fullt resa vart så avis :))
Ebba och jag ska nog ge oss iväg den 4/2 från stan samma resa som dig :) Vart så sugen och mannne ska ju till fjällen så då måste vi få kul med . Ska bara få ihop dom sista pusselbitarna jobbet :) Ebba provar redan shorts :)) Kramis

 
Ellis

Ellis

17 januari 2011 00:29

Men vad jobbigt utan varmvatten ! Du får ställa en hink ute i balkongen så får solen värma de åt dig så får du skölja håret me det? stenålder-style haha

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards