dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 september 2010

I´ve got the POWER!!

Av dansbandsfrun - 12 september 2010 16:41

Här kommer lite av dagens ute-projekt;



Har ju torkat lite vitmossa som jag gillar att använda...

  


Sen blev det en liten skapelse till trappan...

  


Lite allt möjligt och OBSERVERA mina supergoda morötter (i det svarta spannet) som jag sått själv OCH NU FÅR JAG INTE ENS ÄTA O NJUTA AV DOM    och dessutom har grannarna finfina plommon som skulle passa bra i min mage just nu...

  


Idag är den tuffaste dagen hittills med min viktminskning...

men nu när sambon kom hem från affären så blev allt bättre...


Han tyckte jag hade gjort så mycket fint så han gav mig en liten överraskning;

  

(han vet att jag ÄLSKAR tidingar)

Hur go får man va?   


(nu känner jag hur det börjar lukta kassler från nervåningen så jag ska nog gå en promenad tror jag...)    

 
 
Ingen bild

PYSSELITEN

12 september 2010 17:00

Åhhh så fint :))) Kul !
Gissa vad jag hade fått ett mail från björn skifs när jag kom hem :)))))) Han gratta min kompis tinna jag hade skickat homom fel adress till henne ;( Klumpiga jag men jag skrv ut det på rosa papper och åkte hem till henne .Hon kommer hem vid 17 dom har varit borta ett par dar . Hoppas hon blir glad år kuddarna .

dansbandsfrun

12 september 2010 23:47

Tack, vännen!!
Men gud så fränt, hon kommer ju svimma. Lätt att jag skulle iaf...
Jag är SÅ kär i honom med o har alltid varit, ska försöka gå på honom nu i Linköping i vinter (eller när det nu var) ;)
kram

 
Svorskan

Svorskan

12 september 2010 17:23

Du är ju jätteduktig, kreativ och konstnärlig. Vad roligt!

http://svorskan.se

dansbandsfrun

12 september 2010 23:45

Mange Takk sweetheart!! ;)

 
Bara Jag

Bara Jag

12 september 2010 19:19

Åh vad fint du har gjort!! Särskilt den med morötterna ;-) Hoppas att viktminskningen blir lättare efter hand - och hoppas att sambon fortsätter att komma med tidningar för att underlätta för dig ;-)

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

12 september 2010 20:26

supertack! ;)

 
Britt

Britt

12 september 2010 21:42

Åhh jag älskar arrangemanget på bild 2. Inte för att de andra är dåliga...men jag blev helt kär i ljungen, prydnadskålen, blommorna...mycket fint!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

dansbandsfrun

12 september 2010 23:42

Tack Britt, ja jag blev jättenöjd!

 
Marie-Louise

Marie-Louise

13 september 2010 08:12

Vad fint du har gjort. Har du gjutit alla fina betongkrukor?
Och vilken snäll make du har som kommer hem med så mycket tidningar :) vilken lyx ;) /Kram

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 10:15

TACK!! Ja jag har gjutit ganska många betonggrejer nu på sistone...är lite beroende faktiskt, SÅ kul!
Och ja, sambon är otroligt rar. kramar

 
jenny

jenny

13 september 2010 13:09

Oj vaad mycket fint du har betongat.. Men en sak.. Den där betong handen.....är inte det nåt du borde ha under sängen..OM det skulle komma inbrottstjuvar;) Ser ut att vara perfekt att drämma i huvudet på nån.. (hahaha asg åt mig själv..)Kul att du minskar i vikt och omfång.. Själv är jag inne i värsta frossar perioden.. Antar att min kropp vill lägga på sig inför kommande vinter.. Jag har liksom snö ångest efter förra årets snökaos..

Kraaaam

http://www.janethepain.se

dansbandsfrun

13 september 2010 15:10

hahahaahaha MYCKET bra idè, jag som e mörkrädd o ensam mycket, TACK! ;)
Få den i huvudet, så gör man inte många knop sen...haha

ja, usch ja...vintern hatar vi! kraaaam

 
Ama de casa

Ama de casa

13 september 2010 14:50

Jomen det var ju en himla massa fina lavendlar där :-)
Vad pysslig du är!

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

13 september 2010 15:12

Äsch, JAG? Tack ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards