dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Dansfeber? Nej tack, fullt frisk...

Av dansbandsfrun - 11 september 2010 21:44

Nu kanske jag är VÄLDIGT negativ, men jag satt mig och skulle kolla vad det där DANSFEBER är för nåt skoj och nytt program...

  


VA? Vad är poängen? Ska det vara kul?


Det ABSOLUT pinsammaste, är väl ändå att samtidigt som artisten "dansar" så visas originalvideon i bakgrunden och DET var otroligt störande och dåligt.


Nej Fy vale, vilket fiasko.


Japp, jag är som Fantomen...."Hård mot dom hårda"

(eller så är det att jag har bloggtorka)   


Tycker NI att det var ett bra program?


 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

11 september 2010 21:53

Har aldrig sett det programmet, och det verkar ju inte jättebra heller. (:

http://frida.blogg.se

 
Lisa

Lisa

11 september 2010 22:34

Rena rama dyngan säger jag....
kan inte tv kosta på något nytt i stället och ta fram nya trevliga människor i stället..

http://unikajag.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

11 september 2010 22:40

Jag såg också på det för första gången idag och jag förstår varför det fått så dålig kritik. Men jag tyckte Nassim var otroligt rolig och faktiskt så tyckte jag att Anna Book klarade sig riktigt bra, jag trodde inte att hon ens kunde dans lite. Men de andra var bara rent pinsamt. Jag har svarat på alla frågorna nu på min blogg :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

 
Neola

Neola

12 september 2010 00:09

Hej Dansbandsfrun...

Jag har sett programmet och jag håller med dig i allt du skriver. Jag förstår inte poängen riktigt hehe...och jag tycker programmet är kass. Ikväll valde jag att titta på ett gammalt avsnitt av Morden i Midsommer istället, det var iallafall bättre **L**. Ha en fortsatt trevlig helg, kram

http://neolasblogg.blogspot.com

 
camilla

camilla

12 september 2010 08:55

Nej!
Jag tycker att det är helt värdelöst program.
Vi satte oss ner och såg en film.
2012.
DEN var bra!
Ha en toppen söndag!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Carina

Carina

12 september 2010 09:16

Jag har aldrig sett programmet och verkar ju inte ha missat nåt heller :)
Ha en skön söndag!
Kram och godmorgon!

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

13 september 2010 02:43

Ej kollat men sugen på o se katrin

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

13 september 2010 10:18

Katrin Z eller?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards