dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Blommor Blommor och åter Blommor...

Av dansbandsfrun - 21 augusti 2010 12:09

Då jag har så GALET mkt bilder från resan så måste jag helt enkelt börja någonstans. Så nu blir det ett inlägg tillägnat till min mamma   som ÄLSKAR blommor.

  


  


  


  


  


  


  


  


  



Kolla vilken jäkla ÄNGLATRUMPET!! usel bild, men jag fick ta genom ett galler...Ett helt träd var det!

 

Va säger du om den då Camilla?  ;)

  

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

21 augusti 2010 12:32

Vilka underbart vackra blombilder :)

Tack för din kommentar, problemet med psoriasisartrit är att det oftast inte syns på några blodprover. På mig visar det sig aldrig på några prover, så det gäller väl att man har en bra reumatolog som "kan se" symtomen. Jag hoppas att du snart kan få sprutorna, ge dig inte. Om du undrar över något kan du bara fråga på, jag svarar om jag kan :) /Kram

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 15:40

Tack snälla, min reumatolog var en riktig skitstövel som jag vet nu har många klagomål på sig så jag ska nu vända mig till en annan.
Kram

 
Ellis

Ellis

21 augusti 2010 13:13

Härliga bilder! :)

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 15:50

ja, visst är dom. Det var en härlig kväll ;)

 
lilla My

lilla My

21 augusti 2010 13:35

Ser helt underbart ut och det är helt otroligt så vackra färger.Ser att ni haft det kanon på resan och önskar er en trevlig helg.Kramiz

http://www.metrobloggen.se/miumiu

dansbandsfrun

21 augusti 2010 15:48

Ja, jag har blivit en blomtok på resor. Det är sån skillnad på Sverige. Ha en bra helg du med, kram

 
Marie

Marie

21 augusti 2010 15:59

Haha, kan tänka mig att Camilla har tappat talförmågan och sitter och dreglar över "trumpeterna"!
Jätte, jättefina bilder!
Kram

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 16:30

Japp ;) Hon är stum... tyvärr var dom ganska vissna pga värmen antar jag men jäklar vilket "träd" ;)
tack, o kram

 
Lisa

Lisa

21 augusti 2010 17:40

Jajamen som vi säger i Vikarbyn..
Helt underbara blommor...
Nu blev både mamma din och vi andra glad åt alla fina blommor du visar oss...
Kram

http://unikajag.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 17:48

Tack Lisa, ja man kan inte bli annat ;)
kramar

 
Ama de casa

Ama de casa

21 augusti 2010 17:43

Fina lavendlar!

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 17:47

visst är det ;)
Tänk så många färger dom finns i hahahaaha

 
AnneliH

AnneliH

22 augusti 2010 20:03

Visst är det härligt med färggranna blommor. Jag är som en värsta fotonörd och tar bilder på allt och inget. Jag köpte med mig en sådan "papegojblomma" för några år sedan och nu är den högre än mig och har blommat en gång med en sådan fin blomma. Då blir man lycklig!! Annars har jag Bouganvillan som favvoblomma, den finns ju i så många färger. Har en jättestor på balkongen.

http://shaggkvist.se/wordpress

dansbandsfrun

22 augusti 2010 20:10

Ja, den är jättevacker med. Och den missar man aldrig. (helst inte på Kanaris) ;)
myyyysigt!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards