dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Viktigt info för er som följer min blogg!

Av dansbandsfrun - 20 augusti 2010 20:12

Bloggplatsen har börjat med en massa nya saker.


Så nu kan ni gå in igen hos mig o läsa svaret eller responsen på era kommentarer. Jag skriver dem hos mig men sen kommer jag ändå in hos er. Bra va?


Love

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

21 augusti 2010 00:03

Svar: Jag har Psoriasis artrit, diagnosen fick jag 1999 (har jag för mig). Jag har provat massor av olika värktabletter, antiinflammatoriska tabletter, Methotrexate m.m men nu får jag sedan 1 år tillbaka testa första Enbrel och nu Humira. Men det var inte helt enkelt att få dom. Jag fick tjata och jag fick förklara att jag inte tyckte de andra hjälpte fullt ut. Men jag behövde ändå testa methotrexate i 1 år innan jag fick börja med sprutorna, men jag tar fortfarande methotrexatet varje vecka. Lärkarna som skriver ut Enbrel, Humira eller Remicade måste skriva in och ansöka att få ge till den patient som dom vill ska ha det, när det blivit godkänt får dom sen skriva ut det. Men eftersom det är så dyra mediciner så måste man ha provat en hel del massa olika mediciner först :( tyvärr kan jag tycka. jag har faktiskt inte märkt några biverkningar som jag vet så där på rak arm. Men självklart ska du stå på dig och verkligen försöka få bra medicin. Vad får du nu?

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 00:58

Ett jättetack för svaret!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards