dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Bilder på mina spanska fynd...

Av dansbandsfrun - 20 augusti 2010 18:41

Host host...


det blev liite smått o gott som fick följa med hem...



Skulle JAG älska stora ringar??

Jag lovar att bara använda en åt gången ;)

  


Förlåt den suddiga bilden på mina vackra örhängen...

  


Lite linnen och klänningar

  


Väskor, plånbok, o mobilfodral är absolut nödvändigt!

 


smink

   


Dessa var vi beroende av varje dag i hettan...

   


Brills

   


Behå, o sånnadäringa scarves

   


Mycket roligt till håret, skärp o halsband

  


det var det...


Love  

 
 
Svorskan

Svorskan

20 augusti 2010 19:09

Men vad du har shoppat!! Älskar speciellt din gröna ring, jag gillar stora ringar jag med. Välkommen hem (jag tror inte jag har hunnit med det ;)). KRAM

http://svorskan.se

dansbandsfrun

20 augusti 2010 19:26

tack goa goa du!! KRAM

 
Marie

Marie

20 augusti 2010 19:34

Såna där att vifta med behöver jag här hemma oavsett årstid, ålderskrämpor du vet;))
Kram

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

20 augusti 2010 20:11

samma här!! ;) kram

 
Gun

Gun

20 augusti 2010 19:44

Vilka fina grejer! Och duktig har du varit som bara köpt absoluta nödvändigheter. ;D
Sv: Tack gulliga du! Kul att du fick dig ett asgarv. :D Kram tillbaka!

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

20 augusti 2010 20:09

Jamen precis, skönt med någon som fattar. Det var saker jag VERKLIGEN behövde ;) kram

 
camilla

camilla

20 augusti 2010 20:22

Oj...vilka grejer!
Det var inte illa!
Sååå mycket shoppade inte ens jag ;)
Ha det bäst!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

20 augusti 2010 20:54

Mmmm...men jag slet som ett djur ska du veta ;) kram

 
Ingen bild

Janne

20 augusti 2010 21:13

Jajajaja! Men vart är alla bikinibilder? ;D

Välkommen hem!

dansbandsfrun

20 augusti 2010 21:20

Hm...ska kolla....
tror vi tagit 250 bilder MEN måste ha råkat radera alla i bikinisen ;)
Kanske hittar någon. om jag letar noooga hahaha
going där ;)
kram o tack

 
Bara Jag

Bara Jag

20 augusti 2010 22:45

Någon har onekligen shoppat loss allt vad hon hunnit!!

http://blogg.rhode.se

dansbandsfrun

20 augusti 2010 23:25

visst e jag duktig? ;)
men gud så kul det var!

 
Ama de casa

Ama de casa

21 augusti 2010 10:47

Oj! Sådär mycket handlar inte jag på ett helt år tror jag... Du har jobbat på bra :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

21 augusti 2010 11:44

Äsch...vad ska jag säga? Det är en gåva jag har ;)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

21 augusti 2010 12:34

Å vad jag skulle vilja kunna ha så där fina ringar, men tyvärr är min fingrar alldeles för svullna :(

Vilka bra och fina saker du köpte :)

http://madredetres.blogg.se

dansbandsfrun

21 augusti 2010 15:52

jag tog stora storlekar, för jag har samma problem. Önskar mig pianofingrar i julklapp ;)

 
diana

diana

21 augusti 2010 19:01

Vad mycket fint du fått tag på :)

http://www.metrobloggen.se/diana

dansbandsfrun

21 augusti 2010 21:33

Mmm...det bara låg där o ropade mitt namn och "ta mig med hem" ;)

 
Ingen bild

magan

21 augusti 2010 22:38

va fina saker du shoppat men ja undarar bara vilka fynd gjorde Micke:)) han hittade säkert nåtkul o fint...ja jag vet med mig själv att de e ja somshopparlåssmest ´hahhhaha..ps.vilka vackra bilder ni tagit verkligen fina....kramiz fr öa

dansbandsfrun

21 augusti 2010 22:58

Hej Där!
Tja...i den här familjen verkar det vara jag som står för den mesta shoppingen med hahaha
Om jag inte var så dålig nu så skulle vi titta över o hälsa på nu men det får bli en annan gång tyvärr.
Ha det jättebäst/ hälsa H. kram

 
AnneliH

AnneliH

22 augusti 2010 19:54

Visst är det härligt med shopping!!! Snygga grejjer du har fått med hem! Om du vill smöra för gubben din ta ett av de vita linnena, en röd ros i håret, röda skarfen runt halsen, vita glasögonen, den svarta solfjädern...sen fattas ju nästan bara kastanjetterna så kan du ställa dig och sjunga Eviva España till gubben din så tar han dig säkert till spanien snart...
Kramen!

http://shaggkvist.se/wordpress

dansbandsfrun

22 augusti 2010 20:15

Ja, eller så säger jag bara "är det inte dags för lite rajtantajtan snart"? hahahaha
men tanken är rysligt god ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards