dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Varmt, varmare, SKITHETT!

Av dansbandsfrun - 12 augusti 2010 12:10

Jag hoppar in pa vag till beachen...


Vill bara saga att det ar sa galet hett idag, sa jag ska bosatta mig I medelhavet...


Hur ar det hemma? Hort att det ar sa gott som host? (ser kul ut utan prickar) hahahaha


maste rusa/puusssssss

 
 
Lars Svensson

Lars Svensson

12 augusti 2010 13:10

Hemma har det varit hellregn och åska igår onsdag. Idag uppehåll men mulet och blött på marken efter tidigare regn.

Appropå inga prickar över bokstäverna. På universitetet hade vi ett chatprogram som saknade å,ä och ö. En tjej skrev att "Nu vill jag nog inte höra mera". Det såg kul ut.. :-)

http://oxvalley2.blogspot.com

 
Carina

Carina

12 augusti 2010 17:16

Håller för öronen och låter lalalala. Eller jag menar jag håller för ögonen och ser inte alls vad du skriver...;)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Bara Jag

Bara Jag

13 augusti 2010 00:10

Kändes det bra att kunna håna oss här hemma med höstkommentaren?? ;-)

http://blogg.rhode.se

 
AnneliH

AnneliH

13 augusti 2010 18:12

Åh...vad härligt med värme och sol!
Här gömmer sig solen bakom tjocka moln och regnet hänger i luften.

Skicka hit solen!

Kramen!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Agneta

Agneta

14 augusti 2010 18:08

rätt så varmt här i Kosta med men nu har regnet börjat att sakta falla...efter en dag med sol även här! Låter förståss väldigt skönt med en dag i Medelhavet, här blev det en timme i bassängen på campingen

http://bigmarlin.blogg.se

 
PYSSELITEN

PYSSELITEN

15 augusti 2010 08:01

åhh du verkar ha det super najs :) Är lite avsis helst nu när jag ska gå och jobba till 17 .

http://pysseliten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards