dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Dagens "Bra & Dåligt" Punkter...

Av dansbandsfrun - 1 juni 2010 21:50

BRA


* Idag gick jag 7 km, igår 5...            


DÅLIGT

* Vikten står stilla           



BRA

* Idag var jag på en salong och hörde mig för om hårförlängning (tänkte det kan va kul att testa)


DÅLIGT


* Det är dyrt och håller bara 3 månader.


BRA

* Sambon har idag börjat måla huset


DÅLIGT

* Jag måste serva honom med fika osv...PUH!!!


BRA

* Var på ÖB igår och handlade en massa roliga "TJEJGREJJER"

Ex ansiktsmasker, hårinpackningar, rosa tandborste osv...


DÅLIGT

* Blev förföljd av en förkyld kärring som gick och andades på mig... (tänkte lägga snavben på henne, men kom på att jag är en snäll människa)


BRA

* Skrattade så jag grät häromkvällen när sambon gjort i ordning ett glas vatten som han skulle ta med sig till sängen, och jag hällde i MASSOR av salt...  


DÅLIGT

* Att han fattade DIREKT att det var nåt "lurt" när han kom in i köket o skulle ta glaset och jag låg på golvet o asgarvade o höll mig för magen...



BRA

* Det är jättemycket skoj som händer de närmaste dagarna...


DÅLIGT

* Jag är alldeles för trött för att gå och färga håret nu.




Sov nu med er knastroll!   







 
 
Nina

Nina

2 juni 2010 00:19

Ja, det ser verkligen hemskt ut. Har aldrig reagerat så tidigare...men men, kroppen förändras ju med åren :O)
Får ta mig till apoteket och kolla om dem har ngt effektivt. Ättika ska va effektivt, men hur kul e det och lukta inlagd gurka hela tiden *skrattar*
Det går lite upp å ner med spelningarna, men om man slår ut det så i snitt en i veckan iallafall. Din gubbe spelade väl i Törringe i söndags eller? :o)Tänkte försöka ta mig dit när Bengt Hennigs spelar där, hade varit kul och se dem live. Hur ofta spelar din gubbe annars då?
Kramen

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Nina

Nina

2 juni 2010 00:19

förresten, Mini e ju bara sååååå söt :o)

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Ellis

Ellis

2 juni 2010 00:22

Älskar ditt barnasinne och ditt och din sambos relation, helt underbar

http://ellisu.blogg.se

 
Em

Em

2 juni 2010 06:37

Rätt mycket bra ändå och undra på om inte sambon tyckte det var bra att fatta att något var fel? :D
God morgon, snuppelura!

http://egoinasmamma.nu

 
den galna mamman

den galna mamman

2 juni 2010 07:28

Hej ja det var länge sedan nu. Jag har haft/har det skitjobbigt med skolan johanna blev ju utkastad för 2 månader sedan och sedan dess är allt upp o ner. Men skolinspektionen anser att detta är allvarligt och har gett oss förtur så nu får vi se vad som händer. johanna får ju ingen skolavslutning och det är hon väldigt lessen för. I den åldern är det specielt. Men vad jobbigt du har det med värken. för mig är det samma men jag håller i mig en massa piller hela dagarna o då funkar jag :). Har för mig att jag frågar förrut men har du inga starkare tabletter ? som du skulle kunna ta när det är för överdjävligt?? jag äter tramadol/citodon . innan dessa kunde jag inte röra mig alls. Många kramar

http://crazy.myshowroom.se

 
camilla

camilla

2 juni 2010 08:50

Oj..det var många bra saker men tyvärr lika många dåliga saker ;)
Men det där med att vikten står stilla...muskler väger mer än fett...har jag hört.
Synd att misstänkte att det var något skumt i vattenglaset.
Din lilla luring ;)
Ha det bäst!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

2 juni 2010 17:41

Det finns nåt bra och dåligt med det mesta :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
charlotte

charlotte

3 juni 2010 18:41

haha nästa gång han är förkyld kan du göra koksaltlösning åt honom till näsan o hälla i 1 dl salt till en liter vatten. tror att det är en tsk eg.känner du dig bättre nu? hoppas att det går bra i småland. kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards