dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 maj 2010

Sluta NU!!!

Av dansbandsfrun - 12 maj 2010 09:41

Jag vädjar härmed till er som petar i näsan när ni kör bil...


Jag mötte en man igår som hade hela näven upptryckt i ena borren och grävde som en besatt.


Min koncentration som bilförare sattes verkligen på prov då jag är ytterst kvacklig. Tänk om jag hade spytt på min instrumentpanel och kört i diket pga en snorkråkeletande farbror...

Nej fy skäms. Har inte din mamma lärt dig att ha en näsduk tillhands när du blir snuvig?


Urrrk...


  

 
 
Lisa

Lisa

12 maj 2010 11:26

skratt..
ja vad gör man med dom...
Ger dom fingret? nä det har dom redan i näsan... skratt... eller tutar man på dom så dom ser att du ser och sen vinkar glatt...

http://unikajag.se

 
jenny

jenny

12 maj 2010 12:30

Folk (män) verkar tro att dom inte syns i bilen.. Detta är något jag själv reflekterat över.. Frågan är: Var gör dom av snorkletet när dom väl fått ut det??????

Den bilen skulle inte jag vilja köpa sen... Blääääääää...

Kram Jenny

http://www.janethepain.se

 
Em

Em

12 maj 2010 14:55

Pillar du ALDRIG? Det gör jag.. ;D

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

12 maj 2010 16:25

Eller de som snyter sig ute med hjälp av fingrarna.... öööörk!

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

12 maj 2010 17:00

Folk tror att dom är osynliga så snart dom sätter sig i bilen. Dom skulle ju inte göra samma sak om dom stod på ett torg istället för att sitta i en bilkö. Ja, inte alla i alla fall :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ellis

Ellis

12 maj 2010 21:06

HAHAHAHAHA åååååååååååååh jag tycker folk som petar i ren allmänhet ÄCKLAR MIG HÅRT. Fatta att jag har typ snorkråkeöga, varje människa ja lyckas stirra på har ALLTID fingret i näsan. Fatta äckligt :(

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

13 maj 2010 05:54

Han höll nog på och leta efter hjärnan.

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

13 maj 2010 12:06

RUTH i VIRGINIA: hahahaa jadu, det var nog så...Det är märkligt bara att man aldrig ser kvinnor göra så? ha en bra dag! O tack för dina härliga kommentarer!! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards