dansbandsfrun

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21

En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?


                                                  
            *



Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För jag har en I-phone som jag måste bli vän med först för att den ska kunna lägga in bilder här åt mig.... (tills dess kanske jag kan ta ifrån facebook, vi får se...)



                                                  
             *



Ni som följt mig ett tag kanske minns att jag faktiskt har en jättefin o bra systemkamera (klart ni vet, ni lägger naturligtvis ALLT på minnet som jag skriver)

men......

tyvärr......

den är....död?


HUR den dog?


Äsch, ingen big deal....

Den bara valde att explodera i kyrkan precis i samma sekund som min syster o hennes man sade JA till varandra i somras. Dessutom satt min son i mitt knä då jag tog kortet o just som det SMALL till så blev jag så livrädd av blixtarna som slog ut ur kameran så jag kastar den framåt o slår min son i bakhuvudet så han skrek till högt!

När jag vänder mig om o letar sympati från släkten ser jag hur SAMTLIGA sitter o hoppar o gråter av skratt!!!


Men blev någon förvånad att det hände?

Nej, det skulle jag inte påstå...



Ett tips om ni ska ta kort framöver, se till att ingen sitter i ditt knä för det va en sur liten jäkel på ca en meter som gick o höll sig för bulan hela kvällen o gav mig "det onda ögat"... Men förövrigt hade vi alla andra en fantastisk kväll!


ett färskt instagramkort

   





Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards