dansbandsfrun

Alla inlägg den 4 december 2012

Av dansbandsfrun - 4 december 2012 19:24

ja, idag var jag så godissugen att jag nästan sprack!

Jag tjatade lyckades att övertala sambon att följa med till Cloetta i Ljungsbro (utanför Linköping) till min o sonens stora lycka! En liiiiiten butik som säljer en massa godis i både 1a hand och 2a handssortering. Har ni vägarna förbi så skulle jag tipsa om att kika in!


Nu KANSKE det var en "inte så genomtänkt" dag att åka då trafiken stod helt stilla på E4an vid alla backar pga lastbilar som inte kom uppför backarna....Men vi lyckades ta en liten genväg så hem kom vi och nu har vi lite julegodis.

 


Som ni ser under alla chokladbitar så finns en stor kartong med Mums Mumsoch det får mig alltid att bli full i skratt!

För för många år sen hade jag varit på en marknad och köpt kokosbollar, och sprang på min morbror o hans fru.

Dom följde med hem o fikade. Jag höll fram kartongen o morbrorn tog en rackare....

Han satte den till munnen och skulle precis ta ett bett...

DÅ!

(jag vet faktiskt inte vad det är som får mig att göra sånt här MEN....)  

plötsligt far min hand ut o trycker till kokosbollen så den far rakt in o upp i hans näsa!

Och det var så galet kul...vet ni varför?


För det tog jättelång tid för honom att få ur allt klet ur snoken   


Äh det var bara en parantes ;)

Kramar


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards