dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

Morgan & Ola-Conny "En stark resa"

Av dansbandsfrun - 9 maj 2012 17:07

jag tycker inte om att bli "fast" i Tv-program...

Jag vill kolla på Tv när jag har lust, inte behöva avstå från andra saker på vissa veckokvällar o speciella tider...


MEN det finns ETT program som får mig att sitta bänkad i soffan varje måndagkväll klockan åtta!!


HERREGUD, det här är humor mina damer och herrar!


"En stark Resa" kanal 5 måndagar kl 20.00

 

bild lånad av tv.nu



Jag skrattar så jag gråter och ibland känns det inte riktigt ok, att göra det om ni förstår?


Man fattar ju att det överdrivs för att göra "bra TV" men....ja..... jisses!!!

varje program som får MIG att framstå som intelligent är ett BRA program


Nej, här skulle jag kunna fortsätta att klä mina känslor i ord men, jag tror jag låter bli det.


Ni som inte sett programmet, kan ni se varje avsnitt på kanal 5 play.

GÖR DET!!


 
 
Marie

Marie

9 maj 2012 17:27

Jag klarar faktiskt inte av att se det, jag SKÄMS så in i bomben! Du vet den där känslan när man bara SKRIKER efter skämskudden:))
Men vilken grej för dem att få komma utanför Ullared, att så att säga vidga sina vyer. Det är ju inte direkt dåliga resor de gör!!
Kram♥ på're

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

9 maj 2012 18:55

hahaha ja det finns inte ord! Deras kunskaper i engelska är SÅ underbara!
kram

 
Ama de casa

Ama de casa

9 maj 2012 18:44

Jag ska, jag ska! Har fått tips om det från annat håll med :-)

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

9 maj 2012 18:57

LOVA! Du kommer storkna! (troligtvis måste du texta för det kan va lite "tricky" att höra va dom säger) ;)

kram

 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

9 maj 2012 20:07

Jag har hört talas om det där programmet men jag har inte kollat. Kanske borde göra det ändå...
Men hej och hå vad roligt att du är tillbaka (här också) :)
Kramilikram!

http://cinacarina.blogspot

dansbandsfrun

9 maj 2012 20:11

Du MÅSTE!!! jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! dom e SÅ underbara!
tack gumman o kramar!!

 
carina

carina

9 maj 2012 21:21

Har inte sett detta program, men kanske borde ta mig en titt :)
Välkommen tillbaka till oss :)
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

dansbandsfrun

9 maj 2012 21:58

Tusen tack goa du! ja, jag garanterar underhållning på hög nivå ;) kram

 
Cina

Cina

10 maj 2012 09:16

ja vad säger man om dessa två "herrar" man är ju färdig att storkna av skratt.
Engelskan ja hahahahaaa.
Tänk när de åt soppa ut den där stora bullen som var SKÅLEN men som dom sedan käkade upp jaaaaa herre gud.
Man får sig verkligen en gott skratta varje måndagkväll.

Kul att du är tillbaks igen.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

10 maj 2012 21:45

hahaha ja just det, det hade jag glömt! hahahaha hoppas serien kommer på DVD sen!
kram

 
kaffehörnan

kaffehörnan

17 oktober 2012 00:27

Hejsan
Många tävk´lingar har jag haft, men nu har jag kanske slagit priset
Att bo på hotell ? jo de är sant. Nu kan man vinna hotellnätter
Ha de bra

http://www.kaffehornan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards