dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Loppisfynd från Erikshjälpen

Av dansbandsfrun - 2 november 2011 18:59

På onsdagar har de öppet hela dagen på Erikshjälpen SecondHand, och MILDA MAKTER va folk det var!

(snacka om att det är poppis med loppis)   



Jag lyckades (som alltid) göra lite "fynd"



Hittade jättefina flaskor som jag samlar på och "sprayfärgar" MEN de stora är så vackra så jag tror de ska få förbli o-sprayade...

 



Små små tavlor, som ska fixas till med färg och lite annat... eller....hm....återkommer med resultat framöver.

5:-/st borde ALLT kosta på loppis, eller hur? ;)

 


Gipsformar...

 


sen hittade jag en påse med några suspekta föremål i för 20-lappen som jag köpte på vinst o förlust...(tyckte mig se en haj och en sköldpadda)

och OJ va kul det blev!!

Sonen och jag diskade av dem snabbt och sen har det lekts ÖSET!!

 


Lyckad dag!

 
 
Susanne P

Susanne P

2 november 2011 20:22

Men oj så fina fynd. Jag gillar flaskorna jättemycket.
Kram

http://www.susannep.blogspot.com

dansbandsfrun

2 november 2011 22:20

Visst var de ovanliga med? Jag har aldrig sett sånna förut. Min son tycker att vi ska ha kolsyrat vatten i dom ;)
kram

 
Ingen bild

pysseliten

3 november 2011 18:01

åhh ångra att jag inte var där .Men städa sonen gamla lya ;(
Vikla fynd du gjorde .ska bli kul att se vad du hittar på .

dansbandsfrun

3 november 2011 19:57

vi får gå ihop nästa gång!
Jag måste komma o hämta "lådorna" så fort vi e pigga ;) kram

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

5 november 2011 00:04

Jättefina flaskor!!! -

Jag är så in i vassen svag för vackra och ovanliga flaskor. Det började när min man, geolog, jobbade i Nevada och kom till olika ghost towns, där han hittade flaskor av många olika slag - kvar efter the Fortyniners - miners.

Jag har fortsatt att samla, men nu får det vara slut. Enough is enough!

dansbandsfrun

5 november 2011 01:17

Wow! där hade jag gärna varit med och gått runt och hittat olika fynd!!
Meningen från början med mina var att de ska sprayas vita (eller någon rolig accentfärg) men jag blev lite extra förtjust i dem just som de är...vore kanske synd att spraya.

jag ska lägga ut mina andra framöver..

vad gör du med dina? Har du dem framme? har du MASSOR? Tell me tell me!!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards