dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 1 november 2011

Ryanair

Av dansbandsfrun - 1 november 2011 15:11

Har NI erfarenhet av Ryanair?


Vi har flugit med dom jättemycket de senaste åren och (peppar peppar) aldrig haft något strul.

Jag gillar dom skarpt, förutom när de började prata om att ta betalt för att använda toan på deras flighter. WHAT?

Som tur var så tvingades de att lägga undan de planerna.

(jag stör mig på deras kostnader för adm.kostnader också men de kan man undvika om man skaffar deras kort och betalar med så jag kan skylla mig själv)


Nu var det så att min väska hade gått sönder i handtaget på hemvägen från London.

Jag blev hänvisad till service-hörnan på SKAVSTA och anmäla det direkt.

Killen fyllde i ett papper, tog kort på min väska, gav mig en kod som jag skulle maila till RYANAIR...


och vips... så ringde det på dörren...


 


Postgubben log och ville ha en underskrift, sen var väskan min!


Snyggare, bättre och förhoppningsvis mycket ressugen ;)



Love




 
 
Diana

Diana

1 november 2011 15:58

Man får det man betalar för... Visst sitter man trångt uta helsike (en gång buktade mig vägg in så jag hade typ ett halvt säte att sitta på). Men oftast gör man ju inte några långflygningar med dem så jag står ut!

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

1 november 2011 16:54

Jag har aldrig suttit trångt eller illa. (vi är alltid i god tid) MEN jag kan erkänna att Malaga var lite i längsta laget att flyga med dom, för jag vill gärna kunna fälla sätena. Men vi far ju mest till London o det är 2 timmar perfekt resa.
När vi skulle just till Malaga så kolla vi andra bolag o det skillde inte så mkt pengar men vi valde Ryanair ändå ;)
(nope, jag får INTE betalt v dem för att göra denna reklam) hahaha
kram

 
Ingen bild

C

1 november 2011 18:22

vill se kläderna du handlade i London

dansbandsfrun

1 november 2011 18:24

hej C ;)
det kanske du får framöver, men närmast kommer blandade bilder från just den resan. Hoppas det kan va lika underhållande som kläder ;)

 
Diana

Diana

1 november 2011 19:30

Sv: Ja, men nu är du ju typ hälften så bred som mig... ;)

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

1 november 2011 19:42

Nej du, det är jag inte.
Du förstår, här händer det grejer med alla medicin-biverkningar, kak-bak och brist på motion så du ligger i lä.
Ps: sen om jag ska va helt ärlig så har jag ju alltid en liten mager unge breve mig som inte tar någon plats ;)

 
Ingen bild

pysseliten

2 november 2011 07:52

tur :) vi har haft det bra med alla flygningar vi har gjort .

dansbandsfrun

2 november 2011 10:43

härligt!! ;)

 
camilla

camilla

2 november 2011 09:20

Plötsligt händer det! ;)
kram!

http://cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

2 november 2011 10:41

Javisst, nu kliar det i mig. Vill ju testa om väskan funkar liksom ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards