dansbandsfrun

Alla inlägg den 1 november 2011

Av dansbandsfrun - 1 november 2011 15:11

Har NI erfarenhet av Ryanair?


Vi har flugit med dom jättemycket de senaste åren och (peppar peppar) aldrig haft något strul.

Jag gillar dom skarpt, förutom när de började prata om att ta betalt för att använda toan på deras flighter. WHAT?

Som tur var så tvingades de att lägga undan de planerna.

(jag stör mig på deras kostnader för adm.kostnader också men de kan man undvika om man skaffar deras kort och betalar med så jag kan skylla mig själv)


Nu var det så att min väska hade gått sönder i handtaget på hemvägen från London.

Jag blev hänvisad till service-hörnan på SKAVSTA och anmäla det direkt.

Killen fyllde i ett papper, tog kort på min väska, gav mig en kod som jag skulle maila till RYANAIR...


och vips... så ringde det på dörren...


 


Postgubben log och ville ha en underskrift, sen var väskan min!


Snyggare, bättre och förhoppningsvis mycket ressugen ;)



Love




Av dansbandsfrun - 1 november 2011 11:19

Jaa... i vår familj är vi lite konstiga   


Men vi ses ju nästan aldrig på söndagar och vi kommer va på lite olika ställen de närmaste veckorna så jag bestämde att vi skulle fira FARS DAG igår.


Supermysigt!


Vi fikade och öppnade paket och myste för fullt   


Far fick en kaffemugg med texten "My dad is GREAT" och så blev det en "gemensam" present:

 


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag LOVAR att lägga upp fler inlägg senare...


Love




Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards