dansbandsfrun

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av dansbandsfrun - 30 oktober 2011 18:06

Det blev lite smått & gott igår, på LOPPISEN trots att det knappt gick att röra sig därinne (Borgen, Norrköping)

egentligen är jag ingen "retromänniska" men de här pylarna var lite gulliga... Väl?


 


Vad har NI gjort i helgen?


Förtom loppis, så har jag ätit...och så har jag äit lite till......och sen åt vi...och efter det så åt vi igen.


Glömde jag säga att mammut och plast-papput är uppe o hälsar på? 

I fredags orkade jag inte laga mat tills de skulle komma så jag åkte och inhandlade lite:


THAIWOK (lite olika som vi kunde njuta av)   

 


Jajaaa...får väl erkänna att jag har bakat en del med men det får ni se imorgon...


love


Av dansbandsfrun - 30 oktober 2011 08:35

Förra året hade jag missat att köpa hem godis, så när grannungarna kom o ringde på (utklädda till små monster) så frågade jag om de ville ha "Nutrilett Bars"? För det va det enda "godis" jag hade hemma...

Det ville dom inte...   


I år ville jag vara beredd...

 


Japp, nu var hela kvarterets ungar välkomna!!



Hur många kom tror ni?


*


*


*


*


Svar: 0     



Nej men välkomna då alla minimänniskor i påsk med era skitfula små kycklingbilder o töntiga sjaletter!!!!!  




Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards