dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Där ligger jag i lä...

Av dansbandsfrun - 26 oktober 2011 14:14

Fick på programmet "OUTSIDERS" på 3an igår...


Den stunden jag kollade så handlade det om en tjej som hade fobi mot DINOSAURIER!!!

Hon blev panikslagen när hon såg en?????????????


Eh, fy så jobbigt det verkar   


Jag menar det är ju rätt ofta man "springer på" en Tyrannusarius Rex nuförtiden...


Och jag går och gnäller över att jag ska till tandläkaren i slutet av november.... SKÄMS på mig, larvpotta!



Har NI fobier?

Berätta!

(jag lovar att inte håna er)   

 
 
carina

carina

26 oktober 2011 17:33

Jo du, fästingar är inte mina vänner :(
I HATE IT!!!!
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

dansbandsfrun

26 oktober 2011 20:26

uschavalingen! det var den största nackdelen i somras med svampplockningen... hua!!
kramar

 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

26 oktober 2011 18:35

Ormar! Jag verkligen avskyr ormar!! Önskar att dom var lika utrotad som dinosaurier är. Jag gillar iofs inte tandläkare heller men dom kan man ju inte utrota... väl?
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

26 oktober 2011 20:25

jag HATAR dom också!! jag dansar break-dance om jag ser en orm (o springer i luften) ;)

hmmm...jo då det BORDE gå ;) väl?
kram

 
Diana

Diana

27 oktober 2011 17:04

Jag är livrädd för maskar... Råkade cykla över en när jag var liten och har sedan dess varit övertygad om att de är ute efter att hämnas. (fast okej, idag gallskriker jag inte när jag möter en... tar bara en lååång omväg)
Sen tycker jag stegar och båtundersidor är läskiga.

http://www.decdia.blogg.se

dansbandsfrun

27 oktober 2011 23:43

hahaha du får skylla díg själv att jag skrattar när du skriver sådär kul!
jag gillar inte heller maskar fast jag ÄLSKAR ju att meta o då MÅSTE man ta i dom o ännu värre "klä en krok" med dom...men det är det värt. En fråga, vill du följa med ut me vår båt o meta nästa sommar? *fnissar jättehögt* kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards