dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Nu ska jag väl inte frysa?

Av dansbandsfrun - 25 oktober 2011 18:59

Minns förra vintern med skräck!


Så en sak var SJÄLVKLAR när jag åkte till London.

Jag skulle hitta en varm jacka...


Och OJ vad jag gjorde det, fanns en hel del men bestämde mig för denna godbiten!

(den är oäkta bara så ni vet)   


 


visst är den urmysig?

 
 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

25 oktober 2011 19:10

Perfekt för din man! Du kommer att bli kramgo i den där. Ja, mer än vanligt alltså ;)
Kram kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
carina

carina

25 oktober 2011 19:56

Wow den var toppen snygg :)
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
ramona

ramona

26 oktober 2011 11:51

tjohoo.... vågar nog inte fråga vad den där kostade... skitsnygg är den!!!

http://nordbergromlin.blogspot.com

dansbandsfrun

26 oktober 2011 14:13

Tack gumman!!
Den var faktiskt inte så dyr (jag köper aldrig dyra kläder, hellre många så jag kan variera) ;)

 
Ingen bild

jocka

31 oktober 2011 21:29

Åh va fin!! Vill oxså ha en ;)

dansbandsfrun

2 november 2011 19:43

Tack hjärtat, tror du drunknar i min annars får du låna den ;)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards