dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Hypokondri är den farligaste sjukdomen...

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2011 16:27

I söndags var vi på IKEA och roade oss.


Jag inhandlade några av dessa, som blivit mina favoriter (dom är inte så söta)

  

SÅ goda! Slurpade i mig en direkt i bilen hem så det blev lite "kladdigt" både här o där till sambons stora förtret   

(jag har lovat att försöka hålla nya bilen fräsch så länge som möjligt) ho ho ho...


Anyhow.....



Senare på kvällen när jag ska sova, så upptäcker jag till min stora fasa att jag drabbats av någon FRUKTANSVÄRD ÅKOMMA!!!!
Känner direkt att "the end is near"   (här SKULLE det kunna spelas dramatisk musik om det hade varit en film)


Jag säger till sambon med mycket oro i rösten:


"-Men GUD, kolla här vilka utslag jag har!"


(han kollar granskande på mitt ben o instämmer faktiskt när han ser de röda fläckarna)  Märkligt nog är bara utslagen på ena benet...


Men jag ser hur mitt liv passerar i revy (visst är det så man säger?)   


Plötsligt kom jag på en sak....

Jag spillde ju LINGONDRYCKEN i bilen....


Jag slickar på en av fläckarna och då KAN det hända att vi börjar tjuta av skratt när vi båda inser att utslagen smakar LINGON!


oops...


  

 
 
kaffehörnan

kaffehörnan

5 oktober 2011 17:10

Den drycken är god, gillar den med
kram

http://kaffehornan.se

 
carina

carina

6 oktober 2011 12:02

Mindre söt ju bättre :)
Kramen på dig♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

6 oktober 2011 16:40

Ha ha, knasfia där. det är väl bara du som "råkar ut" för ngt sånt?? :D KrAMelikram och tack för gapflabbet :D

http://ammis.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

6 oktober 2011 17:10

tjaa...kan nog va så ;)
kramar

 
Ingen bild

Ruth i Virginia

7 oktober 2011 14:40

Dusha alltid innan du lägger dej bredvid sambon. Alltid redo för allting!

dansbandsfrun

8 oktober 2011 13:22

hahaha Som en riktig scout "alltid redo"!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards