dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Bagar Britta bakar bullar

Av dansbandsfrun - 5 oktober 2011 14:10

Nej, det gjorde jag faktiskt inte igår för jag hade redan kanelbullar.


Men jag gav mig på KRINGLOR. Har aldrig gjort sådana men oj, vad lätt det var!

Och så penslade jag in dom med smält smör o ÖSTE över strösocker.

Sen svullade vi i oss flera stycken av ren lycka!


(sen blev det lite chokladmuffins också)

 

Nu ska jag baka lite PIZZABULLAR, det är suveränt att ha i frysen när man är vrålhungrig och inte orkar fixa middag.


Ciao!

 
 
pysseliten

pysseliten

5 oktober 2011 14:41

mmm slickar mig kring munnen nu måste jag sätta på tre kaffet :) Och imorgon blir det bromma gosismässa :)) har haft storbesök idag med kolla bloggen är så glad att jag äntligen våga .Kram ¨jag är ledig tisdag vill hälsa på deig en dag -

http://pysseliten.blogg .se

dansbandsfrun

5 oktober 2011 15:22

ÅH jag vill också gå på godismässa ;)
Tisdag kan nog funka om du vill ha en kringla ;)
ska kolla direkt, du kommer bli kändis gumman!!! kram

 
carina

carina

5 oktober 2011 14:48

Här är det tomt på bullfronten, så några bullar blev det inte! Min dina kringlor ser bara för goda ut vilken tid passar det att jag kommer och fikar :)
Kramen på dig♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

dansbandsfrun

5 oktober 2011 15:21

Du är välkommen när du vill, jag har drop-in ;)
kram

 
♥ Carina ♥

♥ Carina ♥

5 oktober 2011 15:14

Gottgottiligottgott! Snygg dekoration också :)
Åh vad länge sedan jag gjorde pizzabullar. Men det får bli nån dag när jag får ett "bakanfall" vilket inte händer så ofta ;)
Hoppas allt är väl med dig!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

dansbandsfrun

5 oktober 2011 15:20

Ja, visst blev de söta? ;)
Tyvärr får jag bakanfall ganska förbaskat ofta hahaha
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards