dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Back from London...

Av dansbandsfrun - 15 april 2011 12:37

and.....i have a little trouble to find the Swedish words...   

(nej, skojar bara. Jag ska inte bli Dolph Lundgren-aktig nu) Jag minns faktiskt svenskan ;)


Vi är bara hemma o vänder. Packar om väskorna.

Vi ska till landet i helgen.


sambon ledig och min syster m familj ska komma o umgås med oss.


Jag lyckades shoppa en liiiten smula i London, trots att jag sagt att jag ska vänta tills jag gått ner i vikt.

 

sen MÅSTE jag bara visa er hur träden såg ut där....

  

Det var SÅ underbart med all grönska och alla färger.



jag lägger in fler bilder när jag hinner.

vi hade ju bokat ett dubbelrum men lyckades få en 2rums lägenhet som var över alla förväntningar. Jag har inte riktigt fattat än hur bra o fint vi bodde. (alla som varit i England vet att hotell i "normala prisklasser" är ganska ruffiga med smutsiga heltäckningsmattor o mkt låg standard på rummen)


Grabbarna står o ropar nu, got 2 go!

kram

 
 
Ingen bild

Viveka

15 april 2011 12:53

Låter som en härlig tripp! Ha nu en underbar helg på landet och njut ordentligt :-) Massor med kramar till dig och dina grabbar!

dansbandsfrun

15 april 2011 12:55

Tack detsamma Viveka!
Hälsa dina o kram

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

15 april 2011 13:35

ÅÅÅH vad mycket härlig shopping! Jag tror jag ser min favorit torrshampoo Batista? :D
Ha en riktigt härlig helg på landet!
Puss o kram<3

http://beautyandsecrets.blogg.se

 
camilla

camilla

15 april 2011 14:36

Välkommen hem!
Jag ser verkligen fram emot bilder därifrån.
Jag ser att det blev en och annan shoppingrunda ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
carina

carina

15 april 2011 15:03

Önskar er en trevlig helg på landet :)
Kramen♥

http://Izors-blogg.blogspot.com

 
Svorskan

Svorskan

15 april 2011 15:44

Jag har nog alltid inbillat mig att jag går fortare ner i vikt om jag låter bli att shoppa kläder tills dess. Emellanåt har det varit VÄLDIGT skralt med kläder jag har kunnat använda. Nu har jag bestämt att det viktiga är att jag känner mig fin HÄR OCH NU, inte om en vecka, en månad eller ett år. Det jag vill ha fram är att du skall leva i NUET. Njut av din kvinnlighet och köp kläder som du är fin med nu, utifrån hur du ser ut nu. (Jag försöker för min del, men svårt är det. :))

Hoppas det känns bra (bättre) efter behandlingen, men det kanske måste många gånger till innan du känner av någon förändring? KRAM

http://svorskan.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

15 april 2011 18:04

Jag vill oxå till London, har inte varit där på över 20 år! Menar du att hotellen fortfarande(ja inte er lägenhet dårå)är ruffiga och har heltäckningsmatta? Har ingenting hänt på alla dessa år?;)
Kul att få shoppa!Och välkommen hem!
Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

16 april 2011 08:01

åhh shoppat loss ser jag KUL
Och så fina rosa träd . Jag shoppa med halva rea priset i går på Hemtex så funderar på ett litet byte idag ovanligt eller :))))Kram njut på landet

 
Nina

Nina

16 april 2011 19:19

VÄLKOMMEN HEEEM!!! Har saknat dig <3

Hoppas ni haft supermysigt och att ni hann med en del trots tröttheten. Du måste berätta vad ni gjort och framförallt hur du mår??? Hur har det gått med cellgifterna och värken?

Kramizar

http://nina-hansson.blogspot.com

 
Britt

Britt

16 april 2011 19:38

Klart du ska shoppa nu så har du ju en anledning att få shoppa nytt när du går ner i vikt...samma anledning har man ju när man går upp i vikt också. Så hur man än gör vinner man :D

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

 
charlotte

charlotte

17 april 2011 10:03

bra arr du hade kul
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
Carina

Carina

17 april 2011 10:47

Haha, ser att du shoppat liiite :)
Vi har bokat en resa till London i slutet på Maj och jag ser verkligen fram emot det :)
Hoppas ni haft en skön helg på landet och att vårvädret visat sig från sin bästa sida.
Kramilikram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Znogge

Znogge

17 april 2011 12:16

Vilken härlig tur ni haft. London är en toppenstad även om vi mest bott på halvruffiga hotell. Just som du beskriver dem...

http://znogge.wordpress.com

 
Diana

Diana

18 april 2011 09:36

Men det var väl inte så lite grejer!? Jag brukar inte handla så mycket där heller, mest bara gå runt och titta. Haha

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards