dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 april 2011

Av dansbandsfrun - 7 april 2011 16:29

Min vackre, oskuldsfulle men "aningen" busige son kom fram till mig o sträckte fram sin lilla hand.


" - Mamma, ta den här"


" - ok, vad är det för något?" SÄGER JAG O TAR EMOT DEN LILLA TORRA "SAKEN"


(nu hulkar jag)


" - En norgubbe"



Nu kan ni som har jobbat med mig på ett visst ställe minnas tillbaka att jag kan ta mycket. Det mesta äckliga faktiskt...

Men SNOR! Nej....


  


vad är det värsta ni vet?



Av dansbandsfrun - 7 april 2011 12:54

Häromkvällen kom en pojke o ringde på.

Han sålde kakor för sin klassresa...


Min sambo köpte självklart en box. (mums)   

 

SÅ långt är allt frid o fröjd...


Men nu är frågan HUR man "förvarar" dessa fantastiska bollar på BÄSTA sätt?


JAG anser att det ska stå i skafferiet för att behålla sin underbara chokladsmak, medan sambon vill ställa in dom stackarna i kylen. (då känner man ju inte ens chokladen)


(hmpf, VA? Vem sa; "ingen big deal???" )   


Vi gjorde en kompromiss.

Hans i kylen o mina i skafferiet.


SÅ bra!!!


(men jag kunde inte låta bli att tycka synd om hans...så i morse när han skulle äta frukost så hade jag lämnat ett liiitet meddelande)   


 

(jajajaaaa, jag vet vad ni tänker, men jag har ju aldrig påstått att jag är vuxen)   

Ovido - Quiz & Flashcards