dansbandsfrun

Alla inlägg den 5 april 2011

Av dansbandsfrun - 5 april 2011 18:10

Igår var vi på 4 års kontroll på BVC.


"Mini" fick en ok-stämpel i rumpan och så gick vi därifrån....

På väg till bilen hörde sambon o jag ett "prasslande ljud" bakom oss....


(han ville tydligen inte smutsa ner sina skor)

 


och sen var vi tvungna att föreviga vårens utveckling när vi (ärligt talat) gick förbi grannen...(jag kunde ju låtsats att krokusen var våra)   


 

Av dansbandsfrun - 5 april 2011 10:05

Här på Bloggplatsen, där jag bloggar så kan man för en tia få lite extra publicitet. Man får då ett utrymme överst på sidan där man kan skriva o marknadsföra sin blogg.


Jättebra, o man kan få sig några nya läsare.


MEN det jag reagerar över är unga tjejjer som skriver; "Kom in o ge mig tips på vad jag ska skriva om?"  


Jag undrar VARFÖR man skaffar en blogg om man inte har en aning om vad man ska skriva om. Personligen skaffade jag min för att jag höll på att "bubbla över"

Visst kan man ha "bloggtorka" men come on!


Nu undrar jag; "Varför skaffade DU en blogg"?



Ovido - Quiz & Flashcards