dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Så fullständigt supermysigt OCH hemligt...

Av dansbandsfrun - 4 april 2011 11:32

<<<<<jag är ensam hemma>>>>>>>

 

EGENTLIGEN...skulle jag gjort en massa saker just nu....


EGENTLIGEN borde jag ha tagit en promenad...tvättat...ringt samtal...städat efter min klädprovning igår...osv osv...


MEN


som den livsnjutare jag är så sysselsätter jag mig just nu med dessa...

  

Liggandes under mitt underbara täcke...med "frukost" på nattygsbordet.


Jag säger som sonens favorit "Blixten Mc Queen" ;

"ibland e de skööönt å bara va JAG"


Det här stannar mellan oss va?


  

 
 
Ama de casa

Ama de casa

4 april 2011 16:02

Ja, JAG ska då i alla fall inte skvallra - det är ju JÄTTEVIKTIGA saker du håller på med!
:-D

http://amacasa.wordpress.com

 
Sauronsara

Sauronsara

4 april 2011 16:13

Sv: Hehe. Jo det är en del som tycker det!
Och dom som inte tycker det anser att jag är dum i huvudet som ska bli det, eftersom jag är endaste tjejen i Norrland.
Men men!
Man SKA göra det man själv vill!

Vart riktigt avis på din morgon! Lät hur skönt som helst!
KRAM!

http://sauronsara.blogg.se

 
Ingen bild

Viveka

4 april 2011 17:03

Lät som en riktigt härlig morgon!
Eh, är det samma täcke som du myser under som håller....vissa saker i 12 minuter....:-) Hahahaha...KRAM!!!

dansbandsfrun

4 april 2011 19:09

Eh.....Det KAN naturligtvis vara samma...men *host host* det BEHÖÖVER inte va det...

 
lisa

lisa

4 april 2011 18:30

Det heter ju annars 4 sekunder...fniss..
Men du är ju värst med 12 minuter...
Blink...
Ja man ska studera och lära sig nya saker varje dag...
Så du gör helt riktigt gumman..
kram kram

http://unikajag.se

 
Hillevi

Hillevi

4 april 2011 20:50

JAG tänker då inte skvallra på en mys-syster! Näver bäver! ;-)

http://namligen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards