dansbandsfrun

Alla inlägg den 4 april 2011

Av dansbandsfrun - 4 april 2011 16:13


visste ni att om man fiser under ett vanligt Ikea-täcke, så stannar lukten kvar i exakt 12 minuter...


Alltså, det är vad jag har hört.......    



Av dansbandsfrun - 4 april 2011 11:32

<<<<<jag är ensam hemma>>>>>>>

 

EGENTLIGEN...skulle jag gjort en massa saker just nu....


EGENTLIGEN borde jag ha tagit en promenad...tvättat...ringt samtal...städat efter min klädprovning igår...osv osv...


MEN


som den livsnjutare jag är så sysselsätter jag mig just nu med dessa...

  

Liggandes under mitt underbara täcke...med "frukost" på nattygsbordet.


Jag säger som sonens favorit "Blixten Mc Queen" ;

"ibland e de skööönt å bara va JAG"


Det här stannar mellan oss va?


  

Av dansbandsfrun - 4 april 2011 08:52

GOD MORGON!

 

EDIT: bilden är tagen för lääänge sen en nyårsaftonsnatt HAHAHAHA

Jag tyckte den var så "söt" o den enda bild där jag hade tandborsten med ;)

Ovido - Quiz & Flashcards