dansbandsfrun

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av dansbandsfrun - 31 mars 2011 20:15

Nja....det blev inte riktigt som vi tänkt oss idag på landet.


Den där jäkla   ...........försvann innan vi ens var framme.

Och jag kan säga att det "blåste" lite idag.


Helt seriöst trodde jag att jag skulle frysa ihjäl.

Men van vildmarksmänniska som man är så fyrade man ju på engångssgrillen så det rök till andra sidan sjön, o svartare korvar har sällan skådats...(här hade jag kunnat dra ett skämt men jag avstår)    Mätta blev vi o det är ju huvudsaken.



Lite "ogräs" hittade vi...som värmde mitt hjärta!

 

 

Men det som gjorde oss gladast var ändå att taket är klart.

Det känns fantastiskt!

Även på insidan (haft en vattenskada i taket) så nu ska vi fixa för fulla muggar.

 

Trots att det faktiskt i skrivande stund snöar här nu så vet vi alla att det snart kommer sjuda av liv i naturen, färgerna förändras, överallt blir det lummigt, vatten som porlar och fåglar som kvittrar!


ÅH, svenska sommar... JAG ÄLSKAR DIG NU MER ÄN JAG NÅGONSIN GJORT!!!


VÄLKOMMEN!!   

Av dansbandsfrun - 31 mars 2011 10:22

och vad kan va bättre än att tillbringa dagen i skärgården?

Grillkorv, målarfärg och solglasögon...


Kom igen grabbar, let´s go!!


Ses sen.   

Ovido - Quiz & Flashcards