dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

En Nödlösning för lathundar som mig.

Av dansbandsfrun - 30 mars 2011 11:30

Är lite bizzi just nu så jag snodde denna inne hos Camilla. (jag lovar att ge er fler inlägg senare)

Reglerna är simpla.

(Man skulle svara med ett ord men det struntar jag i för det var omöjligt)

 



1. Var är din mobiltelefon? Inte en aning. Använder den knappt längre

2. Var är din andra hälft?  just i denna stund, på förskolan. (han behöver vara där ibland o leka av sig)

3. Ditt hår? Eh..."i o-ordning"

4. Din mamma? Jordklotets vänligaste kvinna

5. Din pappa? Han sitter på ett moln o filosoferar...

6. Det bästa du vet? Kärlek

7. Din dröm i natt? Den var så knasig så den berättar jag inte! Handlade dock om en killkompis o hans tjej.

8. Din dröm/ditt mål? Att få ordning på mina leder...

9. Rummet du är i? Vårt mysiga sovrum

10. Din hobby? PYSSLA o blogga

11. Din skräck? Ormar o tandläkare

12. Var vill du vara om sex år? En heltids-pysslerska som har "eget" och en bra hälsa!

13. Var var du igår kväll? Hemma

14. Vad är du inte? Mätt

15. En sak du önskar dig? En duktig reumatolog på fredag.

16. Var du växte upp? Ett litet mysigt samhälle vid namn Mörlunda, Småland

17. Det senaste du gjorde?  Berättade påhittade historier om Spindelmannen för min sjuke son som han älskar! Och dricker treo för min hals o mitt huvud...


18. Dina kläder? Trosor (herregud, klockan e ju bara 12)

19. Din tv? Just nu "Tom & Jerry" (suck...)


20. Ditt/dina husdjur? Fiskar (me namn som ex Oskar o Rock`n o Samuel...)

21. Din dator? Toshiba min bästis!

22. Ditt humör?  Helt ok för det mesta

23. Saknar någon? Ja, oerhört mycket.

24. Din bil? ja, jo...visst saknar jag den med ;)

25. Något du inte har på dig? stilettklackar

26. Favoritaffär? Primark, London


27. Din sommar? Solig, torr  varm o FULL av upplevelser. stora som små.


28. Älskar någon? Underbart nog, ganska många!

29. Favoritfärg? Den som upstår på kinderna när man inser att man sagt något pinsamt.


30. När skrattade du senast? Nyss. (går aldrig speciellt lång stund mellan gångerna)

31. När grät du senast? Igår. Pinsamt nog till ett tv-program.

 
 
camilla

camilla

30 mars 2011 12:27

Visst är det bra att man kan sno saker utan att åka dit ;)
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

30 mars 2011 13:49

Alltså, hahaha! Listan har EN utmaning och det är att använda ETT ord som svar... Haha, knäppgök! Och nu får jag lite dåligt samvete för att jag skällde på Camilla för att hon skrivit ihop flera ord som svar på en av frågorna...

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

30 mars 2011 14:05

Sv: hehe, jag gillar att samla på onödig information. ;)

En sökning, santa´s workshop disney!

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards