dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Idag ska jag iväg...

Av dansbandsfrun - 23 mars 2011 08:45

på roligheter...


Jag ska träffa en supergo person hemma hos henne    

bäst jag gör mig lite fin 


mera om detta sen...



Sen vill jag visa ett litet "påskpyssel" som "Mini" o hans mormor o jag gjorde förra veckan. (skadar aldrig att va ute i tid)   

  

Aaaaaaaaaaaaaw! visst är det gulligt, så säg?

 
 
Susanne P

Susanne P

23 mars 2011 09:34

Supergulligt!
Kram

http://www.susannep.blogspot.com

 
Diana

Diana

23 mars 2011 09:59

Men hallå, kan du inte ge mig lite mer förvarning innan du bjuder in dig själv till mig sådär? Macarones är typ slut så jag får kasta ihop några nya.
;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

23 mars 2011 10:36

Vilka söta kycklingar!
Ha det så mysigt på träffen.:)

http://horni.blogg.se

 
camilla

camilla

23 mars 2011 13:13

ojojoj...här är det en som flyger och far,ser jag.
Och inte kan du hålla dig bara på Svenska orter heller,ser jag ;)
Kram och ha en toppen dag!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

23 mars 2011 14:10

Superybergulliga Gullefjunisar!:-)

Sötnosen, jag är ju ingen Shelltjej - jag är en Ok-Britta juh! Biiig difference! (not:) Var på kryssning i fjol å året innan men i år blir det inget..:( Hälsa och säg åt henne att ha så skoj! Kramen!

http://fabulousforty.blogg.se

 
lisa

lisa

23 mars 2011 15:02

å vad fint pyssel ni har gjort alla tre..
Härligt att se du är på gång igen med dina händer vännen..
Jag pysslar oxå men inget jag kan skriva och visa..ler
kram kram

http://unikajag.se

 
Ingen bild

pysseliten

23 mars 2011 15:46

Tack för titten :) Måste med börja pynta lite påsk hemma .Men kom på att jag har ju redan pytat sovrummet där det är påskgult .
Förstår att lillis är nöjd med påskpyntet .

 
BEAUTY SECRETS

BEAUTY SECRETS

24 mars 2011 13:08

Nääe vad gulligt! Älskar påskdekoration! Borde nog också pyssla sånt och göra det fint här hemma!:)

http://beautyandsecrets.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards